Wypowiem się tylko na te tematy o których mam pojęcie. Często różni debile mówią że paliwo lotnicze nie może stopić stali. Nie trzeba mieć wiedzy a wystarczy chłopski rozum żeby zauważyć że nawet stosunkowo lekko podgrzana stal staje się miękka. Tu wystarczyło kilkaset stopni. 300-400. Dwa, że zawaliła się najpierw wieża później ale niżej walnięta. I na filmie widać jak zapada się najpierw część powyżej uderzenia, a reszta zapada się w wyniku
@kubagrom Jedna uwaga. Wykres nie przedstawia naprężeń w kratownicy a przemieszczenie. Czerwony to najmniejsze przemieszczenie , niebieski największe. Czerwony to przemieszczenie ok 0,47 cala, niebieski to ok 42,11 cala.
@pathfinder0: przemieszczenie jest wynikiem sił i temperatur działających na belkę. Widać że właściwie założono warunki początkowe bo odkształcenie pokrywa się z tym co potwierdzono zdjęciami z miejsca zdarzenia.
Zadne kontrolowane burzenie. W srodku byla taka temperatura ze stalowe konstrukcje sie rozpychały a inne kurczyły i w skutek naprężeń kolumny w narozniku poszły w ch.. dziekuje dobranoc
Czy są gdzieś w sieci filmy dokumentalne o budowie WTC albo opisujące go przed 2001 rokiem? Bo chyba gdzieś w teoriach spiskowych pojawiała się informacja że wieże były tak projektowane by przetrwać uderzenie samolotu. W takim filmie dokumentalnym na pewno by się czymś takim pochwalili.
@Gieekaa miały wytrzymać uderzenie schodzacego do lądowania i na resztkach paliwa a nie zarankowanego na full i lecacego 750 i 900 kmh. Loose Change posługiwał się też obok fałszu polprawdami i ważnych szczegółów nie dopowiadal. W którymś z dokumentów Amerykanin współpracujący z Japończyiem głównym chyba architektem wypowiadał się ale już po zamachu żałując że wieże nie wytrzymały dłużej. Tytułu nie pamiętam.
@Gieekaa: miały wytrzymać uderzenie największego samolotu w czasach budowy (1970), podchodzącego do lądowania, a więc z niższą prędkością niż przelotowa. Ścieżka podejścia do lotniska przebiega całkiem niedaleko. Zresztą - obie wieże przetrwały uderzenia samolotów, bo stały ponad godzinę. Dobił je pożar działający na częściowo podciętą konstrukcję. Jest to wytrzymałość zbliżona do odporności pożarowej lekkich konstrukcji stalowych.
Komentarze (369)
najlepsze
Często różni debile mówią że paliwo lotnicze nie może stopić stali. Nie trzeba mieć wiedzy a wystarczy chłopski rozum żeby zauważyć że nawet stosunkowo lekko podgrzana stal staje się miękka. Tu wystarczyło kilkaset stopni. 300-400.
Dwa, że zawaliła się najpierw wieża później ale niżej walnięta. I na filmie widać jak zapada się najpierw część powyżej uderzenia, a reszta zapada się w wyniku
Wykres nie przedstawia naprężeń w kratownicy a przemieszczenie. Czerwony to najmniejsze przemieszczenie , niebieski największe.
Czerwony to przemieszczenie ok 0,47 cala, niebieski to ok 42,11 cala.
http://portland.indymedia.org/en/2006/06/341515.shtml http://davidicke.pl/forum/nowy-atak-falszywej-flagi-na-skale-9-11-nastapi-w-chicago-t https://www.sadistic.pl/wtc-ciekawy-fragment-filmu-z-1996-roku-vt426399,15.htm7329.html http://dziennikzwiazkowy.com/chicago/chicago-gotowe-na-atak/ https://www.youtube.com/watch?v=jedN3SjqAIQ https://www.youtube.com/watch?v=cVih8mEWcH4 https://www.chicagoreader.com/ https://abc7chicago.com/archive/7784086/er/archives/2011/09/09/would-the-sears-tower-have-survived-911 https://www.youtube.com/watch?v=SL2wIQ1U7Gc https://www.youtube.com/watch?v=qtSjyxg6Z4s https://wmeritum.pl/isis-planuje-zamach-miare-11-wrzesnia-amerykanskie-sluzby-maja-watpliwosci-chca-porwac-rozbic-samolot/205719 https://abc7chicago.com/archive/7784086/
http://start24.blogspot.com/2015/09/911-atak-na-wtc-i-pentagon-fakty-i-mity.html