Topowa karta Nvidii - RTX 2080Ti nie wyrabia 60fps w fullHD przy włączonym RT
Nvidia chwali się Ray Tracingiem "śledzeniem promieni świetlnych" podczas gdy ich topowa karta RTX 2080Ti nie wyrabia 60fpsów w fullHD w grze Tomb Raider, z włączonym UWAGA ray tracingiem! Ledwo utrzymuje poziom 40fps. Koszenie frajerów na kasę, czas, start!
BajanArt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 239
- Odpowiedz
Komentarze (239)
najlepsze
do producenta filmowego przychodzi facet
- panie mam takiego psa, napewno bedziesz chcial go zatrudnic
- co on potrafi
- latac
pies unosi sie w powietrze wylatuje jednym oknem , wlatuje drugim.
producent:
- eeee co tak nisko?
#!$%@? mnie trafia jak czytam takie grymaszenie, nie tak dawno raytracing liczyl sie godzinami, nawet te 40fps to cud techniki.
kazdy kto ma choc podstawowe pojecie o grafice komputerowej
Następny "gameworks" od nvidii które jest #!$%@?ącym zasoby gównem,tak samo było z Physx,pamiętam każdy ten syf wyłączał w pierwszym Batmanie aby pograć jakoś płynnie.
@BajanArt:
Byłeś na strimie przeznaczonym dla ślepych?
@BajanArt: gra jeszcze nie wyszła, a wsparcie dla RT wyjdzie dopiero w późniejszym patchu. Sporo rzeczy się nienaturalnie świeci, ale to jest tylko kwestia dostrojenia jednego parametru. Według mnie specjalnie tak zrobili na potrzeby dema, żeby wyolbrzymić różnicę między starą a nową technologią.
Jeśli faktycznie byłyby
@BajanArt: no właśnie, niektórzy tu komentujący zapominają że to karta za jakiś pierdyliard złotych i ludzie co najwyżej to kupią znacznie słabszą 2070...
Ciągle nic nie wiadomo, rozejść się.
To co mnie martwi to fakt, że nVidia będzie pewnie chciała wmusić ray tracing do wszystkiego co tylko się da aby narobić
Jakby Fortnite miał duże wymagania to nie osiągnąłby takiego sukcesu, nikt nie będzie się pchał w technologię która ograniczy podaż klientów