Po ćwierć wieku od debiutu Punto znika z oferty Fiata. Popularny samochód...
Fiat kończy z produkcją "punciaka". I co gorsza nie będzie w Europie następcy.
mkk10 z- #
- #
- #
- #
- #
- 194
Fiat kończy z produkcją "punciaka". I co gorsza nie będzie w Europie następcy.
mkk10 z
Komentarze (194)
najlepsze
Fiat jako marka chyba wycofuje się z Europy i ubija to w czym jest najlepszy:
Segment A: Panda - tu jeszce ok, 500 - zbyt ostentacyjna, jako wół roboczy na codzień lepsze jednak było Seicento. Wersji L i X jakoś nie widuję, bo po co je kupować skoro jest (jeszcze) Tipo.
Najpierw chcieli byc bardziej niemieccy od niemcow a teraz chce im się suvow. Niech sie za stanowią w czym w ogole sa dobzi
@polska_partia_programistow:
Przecież od lat jest nie produkowane - fiat zaliczył wtopę. Podobnie z Tipo. Zbyt małe zyski z tego segmentu przy tych wolumenach. Jeep za to zalicza wzrosty i na tym się skupią, bo na tym segmencie można realnie zarobić.
I żeby nie było np. Ford też będzie kasował modele, bo z rynku UE cały czas jest na minusie. Sprzedaż
@WatchYourBack:
Jak producent jest stratny to raczej wtopa, a Stilo też wtopa tylko że dużo większa :). Po za tym Stilo nie było kiepskie
Fiatowi zawsze kibicuje ze względu na sentyment, ale rynek jest nieubłagany.
Giulia to naprawdę powiew świeżości Alfy Romeo, Jeep
To, że szukają luk w rynku skutkuje póki co tym, że z jednego z największych producentów aut w Europie, zaczyna być takim włoskim FSO
Chwała Bogu bo te Tipo jest świetnym autem do którego można się przesiąść ze starego zmęczonego ropnioka.
Jeszcze jakiś czas temu projektowanie chyba wyglądało "Maestro Giguiaro, dajcie tu i tam obłość i jeszcze jakieś bella lampy. Pronto, jeszcze jakiś lungo szlaczek. Mamma mia jakie to belissima, Luigi podaj mi moje spaghetti. Donna mamma es #!$%@?. Grande makaroni... curva, zapomnieliśmy o technicco", a dzisiaj "Masz fiata 500, tu daj szerzej i wyżej, tu daj niżej ale dłużej. No
Przypominam, że niedawno w FCA była taka ujnia z pieniędzmi, że nie mieli kasy na lepsze światła
... w skracaniu żywotności auta po gwarancji