@pawel_1980: Mogę - po to w zasadzie się takie rzeczy buduje - żeby pokazać, że można, że fiat też coś znaczy itp. Co by tu... no uno jak uno, każdy widzi aczkolwiek... jakby się tak dobrze przyjrzeć to się okazuje, że ten akurat egzemplarz ma dość bogatą historię. Kupiony z polskiego salonu jako najuboższa golizna z 39-konnym silniczkiem, ujeżdżany przez znanego unoklubowicza Puzonka. Po kilku latach swap na 1.6 16v 105HP
@PrawdziwyRealista: Ja się mu nie dziwię - też bym uturbiał jak po mieście kręcą się szybsze uniaki niż camaro i mustangi ;-) A tak bez żartów - to sam miałem taką śmiechową sytuację że mustang 4x dostał i wyskakuje kolo: Co to kuu..wa było, ja tu 510 koni mam! :D
@zaczerpnacdlonia: Szpera do alfy droga sprawa, występowała tylko w wersjach Q2 - trudno dostać i pewnie kosztowałaby tyle co cały ten projekt.. więc na razie nie ma ale też i nie czuć potrzeby na nią. Auto ma świetną trakcję.
@mlipton Bo fajne auta to nie zawsze drogie auta. Są ludzie, którzy bardziej sobie cenią szybkie uno niz bmw, audi czy vagi... Nie musisz lubieć, nie musisz rozumieć, wystarczy zaakceptować że ktos inny lubi.
@Special_ONE: a jechales kiedys 3-cylindrowcem? Kultura pracy dyskwalifikuje wg. mnie takie wynalazki. Owszem, takie fordowskie 1.0 100hp w fiescie jest zaskakujaco dynamiczne, ale telepie jak glupie, nieprzyjemnie warczy i ogolnie bardzo czuc ten brak jednego cylindra.
@zefj dlatego wiem że takie silniki nie dotrwają do 400-500 tysięcy (chociaż dałoby się je tak produkować aby tyle przeżyły). Niby miały mniej spalać a okazuje się że np. 2.0 w Maździe CX-3 (czy inny zwykły silnik) spala tyle samo paliwa. Do tego dochodzą turbo które z czasem padnie, jakieś filtry (jak DPF w dieslach) po prostu zbytnia komplikacja. I jeszcze jedno, np. mazda CX-3 ze zwykłym silnikiem benzynowym bez żadnych dodatków
Wstawiliście klatkę? Bo my mieliśmy Uno. Poległo w czołowym zderzeniu z Golfem. Prędkość nie była wielka i nikomu nic się nie stało. Ale była na tyle duża, że zgięła się podłużnica, cofnęło się lewe koło i słupek A, drzwi kierowcy się przez to zaklinowały i dach pogiął. A w golfie uszkodzony zderzak, lampa i pas przedni. Nawet do chłodnicy nie doszło. Blacha w Unie cienka i szybko rdzewieje. Przy takiej mocy trochę
@Fenxo: Napisałem - może uratować kierowcę w wielu przypadkach. Może też utrudniać mocno codzienne użytkowanie auta. Tak więc.. wybór kierowcy. Będzie chciał to założy. Ja tylko obsługuję spawarkę ;-)
Komentarze (236)
najlepsze
Co by tu... no uno jak uno, każdy widzi aczkolwiek... jakby się tak dobrze przyjrzeć to się okazuje, że ten akurat egzemplarz ma dość bogatą historię. Kupiony z polskiego salonu jako najuboższa golizna z 39-konnym silniczkiem, ujeżdżany przez znanego unoklubowicza Puzonka. Po kilku latach swap na 1.6 16v 105HP
A tak bez żartów - to sam miałem taką śmiechową sytuację że mustang 4x dostał i wyskakuje kolo: Co to kuu..wa było, ja tu 510 koni mam! :D
@Gieforit: sam się wywrócił? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dzisiaj: duże auto mały silnik np. Mondeo 1.0 3 cylindry ( ಠ_ಠ)
I jeszcze jedno, np. mazda CX-3 ze zwykłym silnikiem benzynowym bez żadnych dodatków
Może też utrudniać mocno codzienne użytkowanie auta.
Tak więc.. wybór kierowcy. Będzie chciał to założy. Ja tylko obsługuję spawarkę ;-)