@youmimicanski: mogliby mieć po prostu chodniczek (taki pomost) wybudowany na poziomie kół obok wagonów - wtedy by sobie otwierali wygodnie te zabezpieczenia rękami (czy młotkami) z bliska, a węgiel spadałby piętro niżej - bez ryzyka że kogoś zasypie.
I byłoby im znacznie wygodniej, mniej by się namachali, szybciej by te wagony rozładowywali i bezpieczeństwo oczywiście poprawiłoby się drastycznie - a inwestycja (wybudowanie takiego chodniczka) znikoma (no, chyba że musiałby spełniać unijne
@yolantarutowicz: Ciekawostka:"Należności, których domaga się niemiecka stocznia, to tylko ułamek ceny Sailing Yacht A - dzieła słynnego projektanta i architekta Phillippe’a Starcka. Według nieoficjalnych doniesień ten superjacht kosztować miał minimum 400 mln euro. Za tę bajońską kwotę powstała jednostka, która ma 143 m długości i trzy maszty z włókien węglowych (najwyższy o wysokości 100 m), na których automatycznie można rozwijać żagle. Kiedy zabraknie wiatru, jacht może się poruszać, korzystając
Zawsze się zastanawiam, czy Rosjanie tego nie wiedzą/widzą? Czy się oszukują się, że tak źle nie jest bo kawałek kiełbasy i chłodna wódka za gaz i ropę w starej lodówce stoi?
@pomidorowymichal1: Przy drugim wagonie właśnie tak robi. Wydaje mi się, że po prostu tutaj akurat miał pecha i on albo osoba, która przed nim to robiła nie do końca odblokowała te dalsze zatrzaski przez co musiał odblokować je sam.
Komentarze (78)
najlepsze
Jedyne większe zastrzeżenie to brak maseczek i gogli ochronnych. Jednak takie zapylenie to nic zdrowego.
I byłoby im znacznie wygodniej, mniej by się namachali, szybciej by te wagony rozładowywali i bezpieczeństwo oczywiście poprawiłoby się drastycznie - a inwestycja (wybudowanie takiego chodniczka) znikoma (no, chyba że musiałby spełniać unijne
* Andriej Mielniczenko - rosyjski magnat węglowy i wykwintny - jak widać - koneser superjachtów
@yolantarutowicz: Ciekawostka:"Należności, których domaga się niemiecka stocznia, to tylko ułamek ceny Sailing Yacht A - dzieła słynnego projektanta i architekta Phillippe’a Starcka. Według nieoficjalnych doniesień ten superjacht kosztować miał minimum 400 mln euro. Za tę bajońską kwotę powstała jednostka, która ma 143 m długości i trzy maszty z włókien węglowych (najwyższy o wysokości 100 m), na których automatycznie można rozwijać żagle. Kiedy zabraknie wiatru, jacht może się poruszać, korzystając
Zawsze się zastanawiam, czy Rosjanie tego nie wiedzą/widzą? Czy się oszukują się, że tak źle nie jest bo kawałek kiełbasy i chłodna wódka za gaz i ropę w starej lodówce stoi?