niestety u nas element ludzki jest pomijany. Dlatego w centrum rozkopuje się główną ulicę na całe tygodnie i nikt się z nikim nie liczy. "Niech jeżdzą bocznymi".
@Droper podobna sprawa z bramkami. pisalem do min. Infrastruktury zeby te nieczynne bramki zdemontowali lub wyprostowali ruch aby bez limitu predkosci się jechalo. Gdzie tam, to samo - tak ma byc bo tam tunele sa miedzy nimi. Szary obywatel i jego komfort to na samym końcu jest
U nas też takie rzeczy budują. U nas są lepsi bo w Krakowie budują latem jak każdy jest na wakacjach. Miasto jest opustoszałe i nawet im schodzi do zimy ale też luz bo zimą są ferie i też wszyscy wyjeżdżają. Wtedy smog jest mniejszy
Dobrych kilka lat robili dworzec w Eindhoven. Wszystko zabarykadowane. W koncu oddali - bubel, jedne wąskie schody ruchome, brak windy więc z bagażami gimnastyka. Parking betonowy przy lotnisku im się z hukiem zawalił zanim skończyli, i tak od pół roku jest... kamieni kupa. Jedno skrzyżowanie drogi 2-pasmowej z osiedlówką męczyli ponad 2 lata. Więc nie jest wcale tak kolorowo.
@mbn-pl Wszystkie parkingi budowane przez tę firme poszły do ponownej kontroli- staty były ogromne. Plus zdjecia z Japonii gdzie po tsunami naprawili droge w bardzo szybkim czasie, ilosci podniecenia wykopkow nie bylo konca, az do rozpadu tej jezdni po paru latach. Podsumuwujac- wszedzie ok, tylko u nas nic nie robio ( ͡º͜ʖ͡º)
Na pewno jest to nie dokładnie wykonane. U nas robi się powoli z precyzją. Robotnik może nawet pięć godzin kontemplować jak daną płytkę ułożyć by pasowała idealnie ( ͡°͜ʖ͡°)
O kurła ja myślałem że to zbudowali ze dwa lata temu jak nie wcześniej, a Ci jeszcze to buduja. Chyba jednak w tej Holandii tak szybko im robota nie idzie (ʘ‿ʘ)
Nigdy nie ogarniałem tak do końca naszej myśli inżynieryjnej. Mniejsza o to co za tym stoi - korupcja, lenistwo, oszczędność, brak możliwości. W wielu krajach da się wykonywać pewne prace po zmroku. Ekipa wjeżdża, kiedy jest najmniejszy ruch, odwalają swoją robotę i spadają rano do domu, żeby nie generować nie potrzebnego zamieszania i wszystko gra. Nie muszą wymieniać w 24h całej obwodnicy Warszawy, ale ciągnący się wiele miesięcy remont krótkiego odcinka drogi
@Klopsztanga nie wiem czemu dostajesz minusy. Stwierdziłeś w sumie fakt. Dokładnie o tym mówię. Ale nie ma co narzekać. Przynajmniej codziennie jadąc do biura mam zapewnioną dawkę emocji. Wyścig z ciężarówkami, żeby zdążyć wjechać przed nią na zwężony odcinek drogi. Niefortunnie pierwsza zwężka na jedynce jest zaraz za wjazdem na autostradę, a właściwie drogę szybkiego ruchu z Chałupek. Zaraz po drugiej stronie wyłączony z ruchu jest prawy pas, ale dobre 300m przed
Komentarze (68)
najlepsze
Gdzie tam, to samo - tak ma byc bo tam tunele sa miedzy nimi. Szary obywatel i jego komfort to na samym końcu jest
https://www.wykop.pl/link/3200093/poklatkowe-wideo-ukazujace-nasuwanie-70-metrowego-tunelu-na-wlasciwe-miejsce/
na glownej tez juz chyba #bylo
W wielu krajach da się wykonywać pewne prace po zmroku. Ekipa wjeżdża, kiedy jest najmniejszy ruch, odwalają swoją robotę i spadają rano do domu, żeby nie generować nie potrzebnego zamieszania i wszystko gra.
Nie muszą wymieniać w 24h całej obwodnicy Warszawy, ale ciągnący się wiele miesięcy remont krótkiego odcinka drogi
Ale nie ma co narzekać. Przynajmniej codziennie jadąc do biura mam zapewnioną dawkę emocji. Wyścig z ciężarówkami, żeby zdążyć wjechać przed nią na zwężony odcinek drogi. Niefortunnie pierwsza zwężka na jedynce jest zaraz za wjazdem na autostradę, a właściwie drogę szybkiego ruchu z Chałupek.
Zaraz po drugiej stronie wyłączony z ruchu jest prawy pas, ale dobre 300m przed