@Gabaryt: ni #!$%@? nic nie zrozumiałem z Twojego opisu. Ale powiem Ci, że u nas też się tak buduje linie kolejowe. Choć w sumie to głównie modernizuje, bo tego bardziej wymaga infrastruktura. Trochę mnie zaczyna irytować to bezpodstawne wrzucanie na własny kraj.
Musicie zdać sobie sprawę, że o ile my korzystamy z maszyn i narzędzi, które musimy kupić(np. triumph, salwagnini itp.), o tyle Chinczycy budują swoje autorskie maszyny i jadą z koksem. Przecież to Oni wymyślili maszynę do budowania wiaduktów z modułów itp.
Spodziewałem się że będą tam gdzieś z tyłu na odrazu produkować te szyny tak by zaraz po zakończeniu przeciągania kłaść je na torowisko. Ale i tak nawet sprawnie
@pwone: Jak na Chinkę bardzo dobry. Mi się podoba. Czasem słychać jak nawet zwalnia przy niektórych słowach i je wypowiada bez tego chińskiego wyciągania i niskiego tonu.
No nie panowie... Szyny mocuje się w Polsce w temperaturze 15°C-30°C i szyny są następnie łączone ze sobą co 500m, bo to jest maksymalna długość jaka pozwala przetransportować szynę z puntu A do B w całości,nie niszcząc jej i nie tracąc jej właściwości. Teraz przy zmianach temperatury w Polsce projekty biorą to pod uwagę i naprężenia w szynach występują, ale
Komentarze (69)
najlepsze
@Gabaryt chyba nie widziałeś jak powstaje linia kolejowa w Polsce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kolej mamy dużo wcześniej niż oni( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale i tak nawet sprawnie
No nie panowie... Szyny mocuje się w Polsce w temperaturze 15°C-30°C i szyny są następnie łączone ze sobą co 500m, bo to jest maksymalna długość jaka pozwala przetransportować szynę z puntu A do B w całości,nie niszcząc jej i nie tracąc jej właściwości. Teraz przy zmianach temperatury w Polsce projekty biorą to pod uwagę i naprężenia w szynach występują, ale