Czy zakup SUV-a ma sens?
Wkradły się do gam niemal wszystkich producentów zajmujących się sprzedażą samochodów. Cieszą się niezwykłą popularnością - i to na każdym istotnym rynku. Czy oferują coś więcej, niż "klasyczne" modele?
NaMasce z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 45
- Odpowiedz
Komentarze (45)
najlepsze
Plusy
- nisko srodek ciężkości. Lepsze prowadzenie podczas dynamicznej jazdy
- ciszej przy dużych predkosciach (przy tej samej klasie wyciszenia)
Minusy
Minusy:
- wysoko umieszczony środek ciężkości, nie do dynamicznej jazdy
- problemy z parkowaniem
- utrudnione jeżdżenie po mieście/wąskich uliczkach (np. w Wlkp, góry)
Plusy:
- pozycja za kierownicą to akurat plus
- wyższe zawieszenie plus spory profil opony = większa odporność na dziurawe drogi, krawężniki
- mniejsze opory powietrza
- wieksza predkosc na autostradzie
- latwiejsze pakowanie rodziny
- latwy dostep do nisko polozonego bagaznika dachowego
- gdyby jeszcze zrobic to w kombi, bylby to koniec problemow z pakownodcią przy
- inni mają głowy na wysokości Twojego tyłka, przy ewentualnym wypadku to ważne
- praktycznie nikt nie wpycha się przed maskę (poza tirami)
- na wyższy krawężnik łatwiej wjedziesz
- dużo przestrzeni w środku
- no i najważniejsze - somsiada krew zalewa i myśli skont masz na to pinionszki ;)
Chyba rodzice. Sorry, ale jak się można wypowiadać na temat, w którym konkrety opiewają na "widzimisię" autora, który w SUVie przejechał może 5 km na fotelu pasażera?
Po kolei:
A teraz do rzeczy:
MOJA ODPOWIEDŹ: Umiesz czytać ze zrozumieniem? Wiesz o czym był ten akapit? O różnicach między SUV-em a crossoverem. Skoro SUV ma być z natury autem o aspiracjach choćby "lekko terenowych" to powinien mieć ten napęd na obie soie. Inaczej trudno go nazywać pełnoprawnym SUV-em. Stąd moje stwierdzenie, że różnice pomiędzy SUV-ami a crossoverami (które udają SUV-y) zaczynają się zamazywać. Wyciąłeś fragment i go zinterpretowałeś "po swojemu". No skoro większość osób wybiera SUV-y przednionapędowe to chyba nie dlatego, że ich nie chcą, tylko dlatego, że właśnie takie chcą i nie potrzebują innych - Ameryki nie
MOJA ODPOWIEDŹ: W wielu najnowszych SUV-ach osłony "zagięte" są do wewnątrz, co sprawia, że nie ma już kłopotów z nogawkami. No chyba że ktoś chodzi w dzwonach, o co Cię (mimo wszystko) nie podejrzewam.