@antykler ...to jest niestety slabe porownanie ze wzgledu chociazby na opor czolowy, mase, przelozenia skrzyni i byc moze ogolne zmeczenie samochodu. Kilka lat jezdzilem transitem '97 podwojnie przedluzanym i podwojnie podwyzszanym wlasnie z najslabszym silnikiem 2.5D- dopiero niedawno przesiadlem sie na Iveco- - predkosc podrozna wynosila ok 75 km/h, maksymalnie troche ponad 90.
Jakbym na autostradzie w niemczech miał jechać prawym pasem, gdy co średnio 200 metrów jedzie nim ciężarówka to bym slalomem jechał. Jadę sobie 130-160 lewym i łykam wszystko co na prawym. Jak się pojawi w lusterku Hans w Porsche co ciśnie 200 to mu wtedy zjeżdzam na prawo. Logiczne.
@iwadrian: jak widac nie dla wszystkich, juz minusują... przy 140-170 wcale to nie jest bezpieczne latać slalomem, jak ktos chce jechac szybko to jedzie za mną, a jak jeszcze szybciej to go puszczam, nie jak #!$%@? #!$%@? zajoby na tempomacie 120 na lewym a z tyłu sznur wozów bo on musi bezpiecznie jechac...
@SpokojnyPan: chłopie, napisałem, że jak ktoś dojeżdża z tyłu celem wyprzedzania czy jak prawy mam pusty to zjeżdzam na prawy. To jak mnie chcesz z prawej wyprzedzać, pasem awaryjnym?
Komentarze (196)
najlepsze