Projektanci okrętu „Ratownik“ wychodzą z ukrycia
![Projektanci okrętu „Ratownik“ wychodzą z ukrycia](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_X5Zc0GAcFa9CvPr9oaGeBzWEQE7Vwst2,w300h194.jpg)
Największy okręt w historii polskiej Marynarki Wojennej od czasu hulku ORP „Bałtyk” powstanie na deskach projektowych gdyńskiej firmy MMC. To znane głównie z branży offshore biuro projektowe, które w ciągu ostatniej dekady zaprojektowało blisko 80 różnych statków wykonujących swoje...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 28
- Odpowiedz
Komentarze (28)
najlepsze
Wizualnie to bardzo ładne jednostki.
W Polsce jest dosyć śmieszna sprawa z SARem, ponieważ większość jednostek SARowskich są to jednostki marynarki wojennej. I nie mam nic przeciwko temu, ale ten stateczek ma nie tylko być dla użytku SARu i marynarki. Chcą go wprowadzić także do Coast Guardu i statek typu survey vessel. W sumie jeżeli znajdzie się wykwalifikowana załogą to tym statkiem będą wstanie spełnić baaaardzo dużo funkcji.
A może po prostu masz problem z tym, że w Polsce mamy wiele firm projektujących rozwiązania dla światowej czołówki? Może się to z twoim światopoglądem nie spina?
źródło: comment_3aviARKSmBuEYoBmNLBsOi1ZXpLH2Xt5.jpg
PobierzNa świecie tak, ale nie w Polsce. Anakondy bardzo rzadko gościły na pokładach polskich okrętów ratowniczych.
Uratuje honor Kapitana Państwo i po dwóch (albo trzech) dekadach zepchnie na wodę Gawrona?
źródło: comment_dAl2FBzXQeZIsJL2Pr8tNe9XOjsR5YPG.jpg
PobierzGawrona (obecnie Ślązak) robiła państwowa firma. Wszystko wskazuje, że Ratownika zrobi prywaciarz. Tak jak Kormorana i holowniki.
Styliści samochodów chociażby muszą tworzyć kompromis pomiędzy pojemnością wnętrza, aerodynamiką, trendami stylistycznymi i wygodą (na przykład kryte progi lub nisko osadzony otwór załadunkowy).
Strzelam, że na pewno w zespole mają też