Odnośnie pytania ile to sie liczy hm u mnie na zwykłym lapie 10 sekundowa symulacja wody renderuje się 40 min, i wykorzystane są standardowe równania Midlepoint RungeKuta 4 i Euler, tutaj na pewno trwa to znacznie dłużej bo korzystają z rownań Navierra Stokesa
@nargil: ano wyglada na to ze jedna z zalet tego rozwiazania ma byc (odmiennie w stosunku do silnikow ktore wymieniles) operowanie na kilkukrotnie wiekszej liczbie czasteczek na biezaco. nie wyobrazam sobie jakos tak dokladnej symulacji tkaniny badz wrecz 'pylu' za pomoca Bulleta na przyklad...
Komentarze (59)
najlepsze
Jak jeszcze ktos wrzuci symulacje pożaru z FDS-a to bede bardzo zadowolony :)
Podgląd to może być na bieżąco, ale odtwarzanie w pełnym rozmiarze, większym niż te 100x100 pikseli, z teksturami wymaga renderowania.
Komentarz usunięty przez moderatora
Swoją drogą, mam nadzieję, że to korzysta z GPU do obliczeń bo jeżeli nie to pewnie coś takiego liczyłoby by się u mnie z tydzień na CPU... :(