@wujekbogdan: oj te pierwsze to nie wyglądają mi na realtime kolego :) To później owszem. Bardzo fajny podkład muzyczny w tym filmiku, a symulacja jak najbardziej cieszy oko
@extralion Teoretycznie juz powinny i niektore tak sie zachowuja. W grach za takie efekty odpowiada physix, ktory zawiera dane i wlasciwosci wielu tysiecy roznych materialow (tkanin, drewna, metali etc.)
@olzwa Owszem bylo problemem, dopoki NVIDIA nie wymyslila dosyc zaawansowanego rozwiazania jakim jest CUDA. Pozwala, z uzyciem procesora GPU kilkukrotnie (bodajze 8x) przyspieszyc wlasnie generowanie takich scenek jak tutaj niz zajeloby to procesorowi.
@razadihan: najpierw były zunifikowane shadery u ATI, później NVidia zrobiła swój odpowiednik i następnie wymyśliła, że to może przydać się jeszcze do czegoś innego ;)
@Tosh: nie czuję wewnętrznej potrzeby chwalenia się czymś ludzie zastanawiają się ile taka symulacja może trwać więc piszę co wiem, jeśli jednak czujesz się na siłach wejść w świat fizyki w modelowaniu komputerowym nie krępuj się droga wolna
Komentarze (59)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@olzwa Owszem bylo problemem, dopoki NVIDIA nie wymyslila dosyc zaawansowanego rozwiazania jakim jest CUDA. Pozwala, z uzyciem procesora GPU kilkukrotnie (bodajze 8x) przyspieszyc wlasnie generowanie takich scenek jak tutaj niz zajeloby to procesorowi.