Hotel oczernia klientkę niezadowoloną z usług. Powszechna w Polsce...
W odpowiedzi za niepochlebną recenzję pracownik Willi Karpatia w Murzasichle napisał o klientce, że zamieniła pokój w pijacką melinę, przepiła wszystkie pieniądze i porównał ją do żebraczki... WP dołącza do afery.
g.....x z- #
- #
- #
- #
- #
- 49
- Odpowiedz
Komentarze (49)
najlepsze
Jest wiele hoteli i zajazdów gdzie spotka was miła i kulturalna obsługa, serio. Odwiedzałem niejeden pensjonat w przysłowiowym "pipidowie" i zwykle bez większych problemów, często wręcz wzorowo. Takie miejsca trzeba promować i pozytywnie je oceniać.
Cała reszta jest do zaorania. Często są to biznesy rodzinne, bo budynek odziedziczony i szkoda sprzedać. Kurs hotelarstwa się robiło przez 2 weekendy i nagle wielkie rozczarowanie bo sprzątać trzeba, sprzęt
@Kargaroth: Amen. Jest to również patriotyczne, bo lepsze wykorzystanie zasobów jest korzystne dla gospodarki. O lepszym wizerunku kraju wśród zagranicznych turystów nie wspominając.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
"Podobną do opisanej sytuację przeżył pracownik Wirtualnej Polski. Miała ona miejsce w jednym z warszawskich hoteli.
– Po dotarciu do obiektu otrzymałem on klucze do nieposprzątanego pokoju. Gdy zgłosiłem sprawę w recepcji, zostałem zakwaterowany w innym. Tyle że w drugim pokoju nie działał telewizor, o czym również poinformowałem recepcjonistkę. Po kilku minutach z niechęcią dała mi klucz do trzeciego pokoju – opowiada Konrad.
Pracownik WP skomentował zaistniałą sytuację na stronie
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora