Ja tu widzę dwa błędy. Jeden popełnił nagrywający z-----------c bez opamiętania przez środek miasta. Drugi błąd jest kierowcy autobusu, który myśli, że jakikolwiek przepis daje mu pierwszeństwo włączając się do ruchu.
Widzisz że stoi autobus i widzisz również przejście dla pieszych, zaś za autobusu może wyjść pieszy na pasy, a mimo to pędzisz jak potencjalny morderca i jeszcze się wielce oburzasz, że autobus wyjeżdża lecz to ty powinieneś zwolnić. Dziękuj temu kierowcy bo być może dzięki temu kogoś nie zabiłeś a nie pyskujesz pod nosem.
mnie w Opolu wkurza jak autobus MZK daje kierunek że wyjeżdża w zatoczki a się okazuje że kierowca sprzedaje bilet. Bardzo często jest też tak że wrzuca kierunek i bez ceregieli zajeżdża drogę bo przecież musze go wpuścić ale jak kiedy jestem w połowie jego autobusu??
@marinus: 2. Kierujący autobusem (trolejbusem), o którym mowa w ust. 1, może wjechać na sąsiedni pas ruchu lub na jezdnię dopiero po upewnieniu się, że nie spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Jak zawsze kazdy patrzy ze swojego punktu widzenia Ja jako kierowca autobusu musze sie wciskac bo po 1 czasem moge sobie stac z 2-3 minuty bo nikt mnie nie pusci a 2 kierowca ma rozklad według ktorego musi jechac i nie jest tak ze stoi 3 minuty na przystanku. Zeby wyjechac wtedy zeby Cie zatrzymac
@sieczkobrzeczek Szczerze g---o mnie obchodzi twój rozkład jazdy. Jedynie przepisy ruchu drogowego mnie obchodzą. I tak jeśli masz kierunek to ci umożliwie włączenie się do ruchu. Mam tylko nadzieje, że wiesz iż tyczy się to tylko zajęcia jednego pasa ruchu. Jeśli masz zamiar kręcić w lewo nie myśl, że ci wolno ładować się przez dwa pasy
@sieczkobrzeczek: 2. Kierujący autobusem (trolejbusem), o którym mowa w ust. 1, może wjechać na sąsiedni pas ruchu lub na jezdnię dopiero po upewnieniu się, że nie spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Więc niech grzecznie czeka
A ty prawo jazdy w kapiście znalazłeś? Wiesz że w terenie zabudowany masz obowiązek umożliwić włączenie się do ruchu kierowcy wyjeżdżającemu z zatoki? "1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do oznaczonego przystanku autobusowego (trolejbusowego) na obszarze zabudowanym, jest obowiązany zmniejszyć prędkość, a w razie potrzeby zatrzymać się, aby umożliwić kierującemu autobusem (trolejbusem) włączenie się do ruchu, jeżeli kierujący takim pojazdem sygnalizuje kierunkowskazem zamiar zmiany pasa ruchu lub wjechania z zatoki na jezdnię."
@atri: 2. Kierujący autobusem (trolejbusem), o którym mowa w ust. 1, może wjechać na sąsiedni pas ruchu lub na jezdnię dopiero po upewnieniu się, że nie spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
dziękuję, koniec dyskusji
w miastach to jest nagminne, ze kierowca w tym samym momencie wrzuca kierunek i zaczyna ruszac. ustepuje miejsca kazdemu autobusowi czy trolejbusowi i pomagam im sie wlaczyc do ruchu, ale za czesto trafiaja sie przypadki
@atri: kierujący autobusem NIGDY nie ma pierwszeństwa wyjeżdżając z przystanku...przeczytaj dokładnie co sam napisałeś bo teraz widać że sam to prawko w czipsach znalazłeś
Komentarze (31)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja jako kierowca autobusu musze sie wciskac bo po 1 czasem moge sobie stac z 2-3 minuty bo nikt mnie nie pusci a 2 kierowca ma rozklad według ktorego musi jechac i nie jest tak ze stoi 3 minuty na przystanku. Zeby wyjechac wtedy zeby Cie zatrzymac
Szczerze g---o mnie obchodzi twój rozkład jazdy.
Jedynie przepisy ruchu drogowego mnie obchodzą.
I tak jeśli masz kierunek to ci umożliwie włączenie się do ruchu.
Mam tylko nadzieje, że wiesz iż tyczy się to tylko zajęcia jednego pasa ruchu.
Jeśli masz zamiar kręcić w lewo nie myśl, że ci wolno ładować się przez dwa pasy
Więc niech grzecznie czeka
dziękuję, koniec dyskusji
w miastach to jest nagminne, ze kierowca w tym samym momencie wrzuca kierunek i zaczyna ruszac. ustepuje miejsca kazdemu autobusowi czy trolejbusowi i pomagam im sie wlaczyc do ruchu, ale za czesto trafiaja sie przypadki