@ahoq: Wszystko zalezy na ile wycenił robote i w jakim stanie jest auto. Bo jeśłi masz auto sprawne, pewne, mało jeżdzone i wiesz, ze silnik/ skrzynia i wszystko inne jest zdrowe, a tylko rdza szaleje, to mozna je zrobić dobrze i kolejne kilka lat jeździć bezproblemowo za grosze, bo naprawy i serwis tanie (no i jeszcze trzeba miec wylane na prestiż, bo nie kazdy chce/ lubi sie wozić autem nastoletnim)
@beomisuaw: oglądam jego kanał na yt od czasu gdy robił EE8. Gość perfekcjonista, nie odwala lipy. Polecam jego kanał wszystkim niedoszłym blacharzom, obecnym blacharzom zresztą też polecam :-)
@Xaveri: @qps666: w którymś odcinku, bodajże jak poszerzał nadkole w bmw to kojarze że 4k za nadkola i z progiem coś. więc chyba okolice 1,5-2k. znajde potem i wrzuce odcinek
Ja w tej Astrze miałem już tak skorodowane progi i nadkola, że naprawa kosztowałaby mnie więcej niż samo auto. Sprzedałem więc za dwa kafle i kupiłem coś zdrowego. Polecam wszystkim bo i tak ruda wyjdzie za dwa lata po takich naprawach i hajs wyrzucony w błoto.
@smaky78: Dokładnie, taka robota jest nieopłacalna w stosunku do wartości samochodu. Przeważnie jak już ruda atakuje to auto ma swoje lata i wartość jest znikoma. Wyjątek można zrobić wtedy jak ktoś chce odrestaurować na klasyka, albo jest przywiązany do autka, ale ekonomicznie jest to nieopłacalne.
wiecie co mnie zastanawia - jak dochodzi do takiego wyzarcia nadkola? Mialem kilka samochodow w zyciu, jedyny ktory zaczal mi rdzewiec to opel astra G (oczywiscie bity w przeszlosci), ale rdza szla tak wolno, ze musialbym chyba jezdzic ze 20 lat, zeby doprowadzic go do takiego stanu jak na fimie. powaznie pytam.
@kowalzki: Najczęściej wynika to z uszkodzeń, ale też z błędów fabrycznych np. nowy tiguan przez bite dwa lata był produkowany bez kleju między nadkolem a podłogą z jednej strony (wiem, bo sam ten błąd poprawiałem po poprzednich programistach). Skutki dla posiadaczy pierwszych dwóch roczników będą raczej szybko widoczne. Nadkole jest szczególnie narażone, zwłaszcza, jeśli w jakichś okolicznościach stracisz plastiki ochronne. Leci na nie całe błoto śniegowe z solą sypaną na drogi,
Hity
tygodnia
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Komentarze (84)
najlepsze
Bo jeśłi masz auto sprawne, pewne, mało jeżdzone i wiesz, ze silnik/ skrzynia i wszystko inne jest zdrowe, a tylko rdza szaleje, to mozna je zrobić dobrze i kolejne kilka lat jeździć bezproblemowo za grosze, bo naprawy i serwis tanie (no i jeszcze trzeba miec wylane na prestiż, bo nie kazdy chce/ lubi sie wozić autem nastoletnim)
Jeśłi
Arthur tussik
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
A jakże! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
od 9-34 zaczyna opowiadać, niby ceny nie podał, ale mowi rownowartosc i komentarz ktoś napisał ile niby to warte
Polecam wszystkim bo i tak ruda wyjdzie za dwa lata po takich naprawach i hajs wyrzucony w błoto.