STRZEŻCIE SIĘ PRZED REVOLUT !
Posiadam konto i kartę fizyczną w aplikacji Revolut od pół roku. Do tej pory wszystko działało bez zarzutu do momentu, w którym postanowiłem złożyć reklamację...
Wypożyczalnia samochodów w Hiszpanii pobrała depozyt z karty Revolut 950 euro. Zwróciłem samochód, dostałem potwierdzenie od pracownika, że wszystko jest OK, a tu po tygodniu przychodzi mi faktura na 900 euro, że samochód uszkodzony i że potrącą tę kwotę z kwoty depozytu!
Swoją drogą - tyle sobie policzyli za wymianę opony i porysowaną felgę!
Postanowiłem, że skorzystam z usługi chargeback w Revolut. Napisałem od nich do support, gość początkowo napisał mi, że takich problemów nie rozwiązują, że na własną rękę muszę to zrobić, ale po chwili przełączył mnie do innego działu.
I wtedy stało się coś zupełnie przeze mnie nieoczekiwanego... Moje konto zostało zablokowane!
Pracownik z innego działo zaczął mnie wypytywać o jakiś stare transakcje sprzed kilku miesięcy, mimo że tłumaczyłem mu, że zgłosiłem się do support w sprawie pomocy odnośnie depozytu z zupełnie innej firmy!
Praktycznie bez możliwości żadnego wytłumaczenia pracownik zablokował moje konto na czas nieokreślony i odłączył możliwość korzystania z czatu aplikacji!!!
Szukałem kontaktu do nich, jest 1 numer telefonu, pod którym poprzez automat można jedynie zablokować swą kartę. I nic więcej!
Jedyna możliwość kontaktu z nimi to poprzez czat w aplikacji lub ewentualnie FB.
Efekt jest taki, że od tygodnia nikt mi w aplikacji nie odpisuje, moje konto jest zablokowane, nie mam dostępu do pieniędzy na nim (ponad 1200 euro!), nie mogę ich wypłacić i nie mam z kim na ten temat porozmawiać z pracowników firmy Revolut!!!!
Każda poważna i szanująca się firma oprócz czatu ma numer telefonu, pod który można zadzwonić i porozmawiać z pracownikiem firmy! Revolut najwyraźniej nie jest poważną firmą, a jego pracownicy są nieuprzejmi i bez żadnych wyjaśnień przywłaszczyli sobie moje pieniądze!
Złożę skargę w tej sprawie do Europejskiego Centrum Konsumentów i mam nadzieję, że ten pracownik - prawdopodobnie polak, bo miał na imię Maciej, odpowie za to finansowo i prawnie!
Komentarze (26)
najlepsze
pisz do angielskiej instytucji zajmującej się nadzorem nad instytucjami finansowymi i zgłoś cyberprzestępstwo przez odpowiedni panel. Linki znajdziesz w google.