Mam amerykańca z dużym i mocnym silnikiem i tak długimi biegami. Wg mnie to bez sensu, brakuje pierwszego prawdziwego biegu. Tego na którym się jeździ spokojnie, stoi w korku, używa na parkingu, podjeżdża na krawężnik. Taka jedynka pod względem szybkiego startu jest bez sensu i ruszamy z II-ki. Ale nawet corvettą nie zapierdziela się całe życie. W moim sprawę ratuje automat, sprzęgło nie dostaje tak mocno, ale prędkość pełzania na I-ce jest
Ja kiedyś byłem mocno zafascynowany amerykańską motoryzacją, póki nie przejechałem się jako pasażer wtedy jeszcze starym Trans Amem i Mustangiem (normalne wersje transam chyba 5.7 l, mustang 4.6). Okazało się ze takie e34 525i z dwa razy mniejszą pojemnością zbiera się równie dobrze, a na zakrętach to już wogóle jechało bez porównania niż te pseudosportowe auta, wykonanei i wykończenie też na minus.
@Dusk_Forest77: Przeciez Mustang jest o polowe tanszy od
@Dusk_Forest77: Ja mowie o cenie. Mustang zaczyna sie od 25 tysiecy $, Golf GTI od 24 k$, BMW 5 od 51k$. Bierzesz 2 razy tanszy samochod i dziwisz sie ze ma gorzej wykonane wnetrze? Chevy z jakiegos powodu ma np. w ofercie tanie Camaro i droga Corvette. Dodge tez ma Chargera i Vipera. Jak prownywac samochody to w swojej klasie.
Corvette Gawron 621 - 2 silniki wysokoprężne MTU serii 595 + włoska turbina gazowa LM 2500 - szkoda tylko, że nie zdążyła się nawet rozpędzić przed likwidacją projektu.
ten silnik brzmi jakby sie strasznie meczyl....poza tym to ameryka, plastikowe tapicerki ( ͡°͜ʖ͡°) gowniane auta dla uposledzonych umoslowo, bo tacy sa amerykanie... oni lubia gdy cos jest udawane i sie tym mocno , zywo podniecac...tak samo motoryzacja...mocno udawana ale podniecaja sie tym. normalny bogaty amerykaniec jezdzi europejskimi samochodami, merc, bmw, porsche.
Komentarze (101)
najlepsze
@Dusk_Forest77: Przeciez Mustang jest o polowe tanszy od