Zamawiałam ostatnio tonery do drukarki do paczkomatu. Dostałam rano maila ze juz sa w wybranym paczkomacie, podjechalam po pracy tego samego dnia, a tam ich nie było. Nastepnego dnia dostalam maila ze paczka została przekierowana do innego punktu (bez zadnych danych w jakich godz jest otwarty, wiec zdaje sie ze powinien byc otwarty calodobowo, jak paczkomaty). Innym punktem okazal sie jakis kiosk, ktory jest otwarty w godzinach kiedy jestem w pracy, ilekroć
@Aerials: Potoczyło się tak, że nie odebrałam paczki do tej pory. Napisałam do inpostu ale nie uzyskałam żadnej odpowiedzi... Za to w międzyczasie miałam przygodę z DPD, pracuję w sklepie internetowym, korzystamy z usług DPD i poczty polskiej. Wysłaliśmy klientom paczkę, która wróciła do nas totalnie rozwalona, wysłaliśmy 2 raz, wtedy do klienta dotarła połamana w pół, spisany został protokół. 3 raz paczka poszła do klienta. Zgłosiliśmy reklamacje do DPD, na
Ostatnio InPost odstawia sporo cyrków, kilka sytuacji z ostatnich 2 tygodni: -klient nie odebrał paczki kurierskiej mimo kilkukrotnej próby doręczenie, poszła zwrotka, standardowa procedura, ale ja paczka nie wróciła do nas. W budynku znajduje się koło 20 firm, lokale nie są ponumerowane w żaden sposób, ale w adresie nadawcy mamy dopisane dodatkowe informacje, które dokładnie wskazują nasz lokal. Paczka rzekomo została do nas dostarczona, pod odbiorem podpisał się człowiek, którego nikt z
@Aerials: całkiem możliwe, mam z InPostem do czynienia dopiero od półtora roku i o ile w lipcu/sierpniu zeszłego roku była tragedia z jakością usług, ale się mocno poprawili i przez rok żadnych cyrków nie odczułem. To co się teraz dzieje to tragedia.
150 wygląda jak jeden z wymiarów z dopisanym zerem... całkiem możliwe, że gdzieś się po drodze przyplątało. Co nie zmienia faktu, ze taka sytuacja w ogóle nie powinna mieć miejsca, a normalna firma zapewne by przeprosiła za pomyłkę.
Well, kiedyś #!$%@? mnie z dżinsów w paczce XD Sweterek i koszulka były, ale spodni już nie XD Jeszcze krzywo taśmą paczka zaklejona. Szkoda słów, nie chciało mi się walczyć z reklamacjami za 50zł.
nie chciało mi się walczyć z reklamacjami za 50zł.
@AzureTurtle: a trzeba było. Jak właśnie reklamuję utratę przesyłki o wartości 22zł. Robię to tylko dlatego, żeby im nie popuścić. Ale z wysyłek paczkomatem klientom właśnie rezygnuję.
Mnie InPost zgubił na początku października paczkę wysłaną z paczkomatu do paczkomatu! Po długich zatargarch to mi wreszcie wypłacili odszkodowanie. Ja byłem w plecy 70,00 nie licząc tego, że za samo nie wywiązanie się z umowy powinni jeszcze coś odpalić. A mi wspaniałomyślnie wypłacili 49,00 zł. Nie daruję im. Do UOKiK napisałem i teraz będę im robił smród koło dupy przy każdej możliwiej okazji. Kasa niewielka ale proces prowadzenia reklamacji doprowadzał mnie
Najpierw spróbuj uzyskać oświadczenie od kupującego, że paczka miała taki wymiar jak mówisz. Po drugie to jest sprawa typu słowo przeciwko słowu. Napisz do nich oficjalne pismo wzywające do zwrotu pieniędzy. Jak nie będą chcieli to wyślij przedsądowe wezwanie do zapłaty. Może to coś pomoże.
Komentarze (85)
najlepsze
-klient nie odebrał paczki kurierskiej mimo kilkukrotnej próby doręczenie, poszła zwrotka, standardowa procedura, ale ja paczka nie wróciła do nas. W budynku znajduje się koło 20 firm, lokale nie są ponumerowane w żaden sposób, ale w adresie nadawcy mamy dopisane dodatkowe informacje, które dokładnie wskazują nasz lokal. Paczka rzekomo została do nas dostarczona, pod odbiorem podpisał się człowiek, którego nikt z
@AzureTurtle: a trzeba było. Jak właśnie reklamuję utratę przesyłki o wartości 22zł. Robię to tylko dlatego, żeby im nie popuścić. Ale z wysyłek paczkomatem klientom właśnie rezygnuję.
Po długich zatargarch to mi wreszcie wypłacili odszkodowanie.
Ja byłem w plecy 70,00 nie licząc tego, że za samo nie wywiązanie się z umowy powinni jeszcze coś odpalić.
A mi wspaniałomyślnie wypłacili 49,00 zł.
Nie daruję im.
Do UOKiK napisałem i teraz będę im robił smród koło dupy przy każdej możliwiej okazji.
Kasa niewielka ale proces prowadzenia reklamacji doprowadzał mnie
Najpierw spróbuj uzyskać oświadczenie od kupującego, że paczka miała taki wymiar jak mówisz. Po drugie to jest sprawa typu słowo przeciwko słowu. Napisz do nich oficjalne pismo wzywające do zwrotu pieniędzy. Jak nie będą chcieli to wyślij przedsądowe wezwanie do zapłaty. Może to coś pomoże.