@TataTitoja: Warto dodać też, że z inpostem trzeba też kłócić się długo i uparcie, nawet codziennie pisać do kogo się da. Już z góry uprzedzam, że można sobie odpuścić wszelkie formy grzecznościowe, bo inaczej nic nie odpowiedzą.
Jeszcze jak, w firmie gdzie pracowałem, obsługiwaliśmy ich listy (wydanie-przyjęcie od klienta, awizacja) normą było to, że próbowali robić wałki i naliczać kilkusetzłotowe kary. Dopiero jak się dosłownie siłą wyrwało od nich zdjęcia paczek
zadzwoń do sellplexa, że chcesz założyć konto i żeby Ci dali dobrą stawkę na kuriera. Dostaniesz pewnie 12,10zł brutto na DHL i np. PaczkęWRuchu za 5 - 7zł zależnie od gabarytu, a i samego inpostu paczkomaty i kurier też są (ale akurat nie chcemy).
Zrób inpostowy tydzień bez przesyłek, po czym zadzwoń czy oddadzą ci te pieprzone 80zł, czy masz dalej kontynuować integrację z alternatywą. Oraz czy głąb, z którym rozmawiasz/korespondujesz sprawdził
@lukasz728: jesteś typowy janusz biznesu, narzeka na inpost, a potem mówi, że ma 7,5 netto i nie zmieni... weź idź Pan w #!$%@? i ludziom czasu nie marnuj... do tego ten awatar i w znalezisku info, ze sprawdzałeś w MS Allegro... Kozak w necie #!$%@? w świecie...
dawno temu odszedłem od dpd, bo mi się coś nie podobało (nie pamiętam już co) jakiś czas temu dhl za przesyłkę palet naliczało mi dopłatę, mimo, że palety nie były ponadwymiarowe w gls kradną paczki itd itp jakbym tak miał bojkotować każdą firmę kurierską, to bym musiał wsiąść na rower i sam te paczki rozwozić
@JamesMoriarty: że ci niezadowoleni będą krzyczeć najgłośniej a jak ktoś wysłał/odebrał InPostem wiele przesyłek i nie ma problemów to nie będzie za każdym razem robić znaleziska "InPost znowu sprawnie przesłał moje przesyłki"
@JamesMoriarty: to prawie jak u mnie. Zakup z dostawą inpost w 2 dni robocze za 12 zł. Zabawki dla dziecka miały być 11 maja (pierwszy mail o terminie od inpost), później 13 maja (drugi mail), 15 maja (trzeci mail) i dotarły 16 maja (czwarty mail). Inpost problemu nie widzi - bo dotarły. A 12 zł za to, że 5 dni później i w sobotę siedzieliśmy czekając zamiast jechac na piknik? Też
Prawnik, sąd, Rzecznik Praw Konsumenta (jeśli jesteś osobą prywatną) lub Federacja Konsumentów i ich pomoc prawna. Nie odpuszczaj - oni na to liczą. Jeśli takie numery będą im przechodzić (tzn. każdej firmie, która próbuje nieuczciwie zwiększyć zyski) to ucierpią wszyscy klienci. A w obliczu przesłuchania jako świadek przed sądem - to może się okazać że Ci pracownicy wcale Twoje paczki na oczy nie widzieli.
@YogiYogi: Bo oczywiście nie widzieli to raz, a dwa: czy któryś pamiętałby tę konkretną paczkę spośród tysięcy, które przerzucali danego dnia? W takiej robocie to przecież odbębnić swoje i do domu.
@piatek ja podobnie, najpierw zgubili paczkę, po pół roku się znalazła bo już sami uznali moja reklamację, ale jak mają zapłacić to jednak znaleźli pomimo że terminy dawno przekroczyli i powinni oddać kasę. Za przesyłkę pomimo że również uznali niewykonanie usługi też nie zwrócili, muszę sądem ich gonić.
Nowa sprawa, laptop uszkodzony, zwrócony nadawcy, ten nie przyjął i od 3miesięcy nie raczą go zwrócić ani mi ani jemu.
@kasuw: 170zł straciłem - to był zwrot na allegro (darmowy), wszystko wypełnione, paczka trafiła do paczkomatu. 2 tyg. później z infolinii dowiaduje się, że paczka skradziona i trzeba składać wniosek o odszkodowanie do inpostu, tak też zrobiłem. Wniosek rozpatrzony pozytywnie ... pieniędzy nie mam do dzisiaj (pozytywne rozpatrzenie wniosku było w marcu 2017).
Mam tą samą sytuację tylko że na 126 zł (wysyłka kosztowała 20 zł). Jest to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. Nigdy bym się nie spodziewał takiej próby wyłudzenia od tak dużej spółki. Do pomiarów paczek maja specjalne 'profesjonalne' maszyny skanujące wymiary paczek a więc wystarczy zadać im kilka pytań mianowicie; o stan techniczny paczki skoro została dokładnie zmierzona przez specjalny sprzęt to należałoby uwzględnić tak istotną kwestię tym bardziej że często stan techniczny
Chyba najgorsza firma w Polsce w tej branży. Ich doręczyciele nie zadają sobie trudu wrzucenia listów do skrzynki, mało tego nawet im się nie chce znaleźć klatki i wrzucają do pierwszej w bloku na korytarzu. Sąsiedzi albo pani sprzątająca mi przynosiła korespondencję. Żenuła. Paczki z allegro, mimo, że wybrane doręcznie na podany adres od razu wiozą do punktu odbioru. Reklamacja? Pani odpowiada niezmiennie - "no nie powinni tak robić" - robią dalej.
Inpost to jedna z gorszych firm kurierskich, pomimo że konkurencja robi sporo, żeby ich dogonić. Ostatnio dostałem ultimatum, że kurier albo zostawi paczkę u sąsiadów, albo sobie będę jechał po nią do centrali. Paczkomaty - tak, kurier - NIE.
@twoi_starzy: gorzej, że zwroty z paczkomatów przynosi kurier. W dodatku nie na adres skąd się wysyła ("adres nadawcy") tylko na adres siedziby (u mnie - księgowa a nie magazyn). I nie są w stanie nic z tym zrobić.
@twoi_starzy: Tylko nie w okolicach świąt bo wysypią/ wyłożą paczki i masz sobie poszukać(dają cynk, że stoją koło paczkomatu i mamy się stawić). Żadnego sprawdzania tożsamości/ zabezpieczeń. No po prostu koszmar
Firmy kurierskie przy weryfikacjach wagi i wymiarów paczki z tym co nadawca wprowadził na list przewozowy dokumentują proces. Jeśli paczka przekracza wagę lub wymiary są robione zdjęcia. Nie odpuszczaj i proś o dokumentacje weryfikacji.
@lukasz728: to już twoja sprawa co zrobisz, skoro tyle paczek wysyłasz to raczej nie ma problemu wynegocjować u DHL czy UPC przesyłki kurierskiej za 8-10zl skoro ja wysyłając 50 paczek mam 11zl za paczkę
Moją przesyłkę ukradł pracownik inpostu, jestem 600zł w plecy. Zgłosiłem to do ich biura, zero odzewu. Sprawa poszła na policję, po 3 miesiącach dostałem pismo o małej szkodliwości i sprawa zostaje zamknięta...
@lukasz728: InPost to temat rzeka. Już dawno zrezygnowałam z ich usług, dodatkowo zaprzestałam kupować u sprzedawców, którzy InPostem wysyłają (nawet jeśli muszę przepłacić gdzie indziej). Wiem, że jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale ich polityka i traktowanie klienta skutecznie zniechęciła mnie do wspierania tej firmy.
Kiedyś paczka do mnie przyszła, dostałem sms że paczkomat przepełniony... i poczekałem sobie trzy tygodnie!!! Kontakt z infolinią nie pomógł zupełnie nic choć za każdym razem pani przekonywała mnie że to dla nich priorytet i że już się tym zajmują.
Zamawiałam ostatnio tonery do drukarki do paczkomatu. Dostałam rano maila ze juz sa w wybranym paczkomacie, podjechalam po pracy tego samego dnia, a tam ich nie było. Nastepnego dnia dostalam maila ze paczka została przekierowana do innego punktu (bez zadnych danych w jakich godz jest otwarty, wiec zdaje sie ze powinien byc otwarty calodobowo, jak paczkomaty). Innym punktem okazal sie jakis kiosk, ktory jest otwarty w godzinach kiedy jestem w pracy, ilekroć
@Aerials: Potoczyło się tak, że nie odebrałam paczki do tej pory. Napisałam do inpostu ale nie uzyskałam żadnej odpowiedzi... Za to w międzyczasie miałam przygodę z DPD, pracuję w sklepie internetowym, korzystamy z usług DPD i poczty polskiej. Wysłaliśmy klientom paczkę, która wróciła do nas totalnie rozwalona, wysłaliśmy 2 raz, wtedy do klienta dotarła połamana w pół, spisany został protokół. 3 raz paczka poszła do klienta. Zgłosiliśmy reklamacje do DPD, na
Ostatnio InPost odstawia sporo cyrków, kilka sytuacji z ostatnich 2 tygodni: -klient nie odebrał paczki kurierskiej mimo kilkukrotnej próby doręczenie, poszła zwrotka, standardowa procedura, ale ja paczka nie wróciła do nas. W budynku znajduje się koło 20 firm, lokale nie są ponumerowane w żaden sposób, ale w adresie nadawcy mamy dopisane dodatkowe informacje, które dokładnie wskazują nasz lokal. Paczka rzekomo została do nas dostarczona, pod odbiorem podpisał się człowiek, którego nikt z
@Aerials: całkiem możliwe, mam z InPostem do czynienia dopiero od półtora roku i o ile w lipcu/sierpniu zeszłego roku była tragedia z jakością usług, ale się mocno poprawili i przez rok żadnych cyrków nie odczułem. To co się teraz dzieje to tragedia.
150 wygląda jak jeden z wymiarów z dopisanym zerem... całkiem możliwe, że gdzieś się po drodze przyplątało. Co nie zmienia faktu, ze taka sytuacja w ogóle nie powinna mieć miejsca, a normalna firma zapewne by przeprosiła za pomyłkę.
Komentarze (85)
najlepsze
Właściwie opcje masz 3:
Jeszcze jak, w firmie gdzie pracowałem, obsługiwaliśmy ich listy (wydanie-przyjęcie od klienta, awizacja) normą było to, że próbowali robić wałki i naliczać kilkusetzłotowe kary. Dopiero jak się dosłownie siłą wyrwało od nich zdjęcia paczek
Zrób inpostowy tydzień bez przesyłek, po czym zadzwoń czy oddadzą ci te pieprzone 80zł, czy masz dalej kontynuować integrację z alternatywą. Oraz czy głąb, z którym rozmawiasz/korespondujesz sprawdził
dawno temu odszedłem od dpd, bo mi się coś nie podobało (nie pamiętam już co)
jakiś czas temu dhl za przesyłkę palet naliczało mi dopłatę, mimo, że palety nie były ponadwymiarowe
w gls kradną paczki
itd itp
jakbym tak miał bojkotować każdą firmę kurierską, to bym musiał wsiąść na rower i sam te paczki rozwozić
co do allegro
tak, jestem za tym, żeby każdy
@JamesMoriarty: że ci niezadowoleni będą krzyczeć najgłośniej a jak ktoś wysłał/odebrał InPostem wiele przesyłek i nie ma problemów to nie będzie za każdym razem robić znaleziska "InPost znowu sprawnie przesłał moje przesyłki"
Zakup z dostawą inpost w 2 dni robocze za 12 zł. Zabawki dla dziecka miały być 11 maja (pierwszy mail o terminie od inpost), później 13 maja (drugi mail), 15 maja (trzeci mail) i dotarły 16 maja (czwarty mail).
Inpost problemu nie widzi - bo dotarły. A 12 zł za to, że 5 dni później i w sobotę siedzieliśmy czekając zamiast jechac na piknik? Też
Nie odpuszczaj - oni na to liczą. Jeśli takie numery będą im przechodzić (tzn. każdej firmie, która próbuje nieuczciwie zwiększyć zyski) to ucierpią wszyscy klienci.
A w obliczu przesłuchania jako świadek przed sądem - to może się okazać że Ci pracownicy wcale Twoje paczki na oczy nie widzieli.
Za przesyłkę pomimo że również uznali niewykonanie usługi też nie zwrócili, muszę sądem ich gonić.
Nowa sprawa, laptop uszkodzony, zwrócony nadawcy, ten nie przyjął i od 3miesięcy nie raczą go zwrócić ani mi ani jemu.
Jest to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. Nigdy bym się nie spodziewał takiej próby wyłudzenia od tak dużej spółki.
Do pomiarów paczek maja specjalne 'profesjonalne' maszyny skanujące wymiary paczek a więc wystarczy zadać im kilka pytań mianowicie; o stan techniczny paczki skoro została dokładnie zmierzona przez specjalny sprzęt to należałoby uwzględnić tak istotną kwestię tym bardziej że często stan techniczny
Ich doręczyciele nie zadają sobie trudu wrzucenia listów do skrzynki, mało tego nawet im się nie chce znaleźć klatki i wrzucają do pierwszej w bloku na korytarzu. Sąsiedzi albo pani sprzątająca mi przynosiła korespondencję. Żenuła.
Paczki z allegro, mimo, że wybrane doręcznie na podany adres od razu wiozą do punktu odbioru. Reklamacja? Pani odpowiada niezmiennie - "no nie powinni tak robić" - robią dalej.
jakie znaczenie ma kwotą, na którą ktoś kogoś oszukał/okradł?
-klient nie odebrał paczki kurierskiej mimo kilkukrotnej próby doręczenie, poszła zwrotka, standardowa procedura, ale ja paczka nie wróciła do nas. W budynku znajduje się koło 20 firm, lokale nie są ponumerowane w żaden sposób, ale w adresie nadawcy mamy dopisane dodatkowe informacje, które dokładnie wskazują nasz lokal. Paczka rzekomo została do nas dostarczona, pod odbiorem podpisał się człowiek, którego nikt z