Drogie mirki,zajmuję się sprzedażą wysyłkową i codziennie wysyłam po kilkanaście paczek.
Do tej pory wysyłałem praktyczne tylko inpostem i ogólnie problemów nie miałem, pomijając oczywiste opóźnienia w dostarczaniu paczek.
Ostatnio niestety dostałem informację, że za jedną z paczek dostałem nadpłatę i kosztowało mnie to około 80zł :/
Inpost twierdzi, że paczka miała aż 1,5m dłlugości czyli ponad gabaryt.
Sprawdziłem paczkę w menedzerze sprzedaży allegro i biorąc pod uwagę zamówienie klienta, paczka miała dokładnie wymiary 50x30x15cm :)
Złożyłem reklamację i została odrzucona.
Za drugim razem złożyłem reklamację załączając wszelkie screenshoty z zamówienia, oraz pełne wyjaśnienie, że nie ma możliwości, abym wysłał tak dużą przesyłkę, bo dokładnie znam wymiary wysłanego towaru.
W odpowiedzi dostałem pismo, że specjalnie dla mnie przeprowadzili wywiad wsród pracowników i jednak zdania nie zmienią, oraz skrawdzione pieniądze sobie zatrzymają.
80zł niby nie dużo, ale nie lubię dawać się robić w bambuko :(
tylko nie bardzo wiem, co mogę w tej sytuacji zrobić
po sądach ciągać się nie chcę
mam to tak po prostu zostawić?
Komentarze (85)
najlepsze
Przecież brak tu czegokolwiek poza samym tekstem, proszę o dowody rozmowy, ponieważ to albo bait, albo chcesz im po prostu narobić problemów