@Zibi23: czyli skoda część grupy volkswagen a właściwie VAG uznaje przecierający się fotel za normalność? Ciekawe jak odnoszą się gdy pojawiają się inne usterki lub samochód psuje się w czasie gwarancji Czy dobrze zinterpretowałem tę odpowiedź?
@Zibi23: oni ufają, że mogą robić z klientem polskim co się im podoba. W końcu VW jest kultowy na wszystkich wioskach a SKODA to niezagrożony lider sprzedaży od lat. Oni ufają, że mogą nawet opluć klienta.
Normalka, poczytaj forum skody i w sumie nie tylko, jak serwisy traktują ludzi. Ja jak byłem w ASO zgłosić głośną pracę kompresora klimatyzacji to jeden pan asystent słyszał a drugi już nie, na końcu stwierdzili że wszystko jest "zgodne ze specyfikacją skody". I jak już pisałem w poprzednim twoim wpisie, wszystko jest pięknie do momentu odbioru kluczyków, poźnie zaczyna się komedia "nic nie widziałem nic nie słyszałem". Osobiście to mój ostatni samochód
Odrzucenie reklamacji w mojej opinii jest nieuzasadnione, gdyż przyczyna, czyli wada fizyczna tkwiła w towarze już w chwili jego wydania, ujawniając się w postaci uszkodzenia mechanicznego poszycia fotela. Wnioskuję o uznanie reklamacji za zasadną. Odpowiadając na zarzut sformułowany pod pojęciem (z zakresu eksploatacji obiektów technicznych) "uszkodzenia mechanicznego" informuję, że powstanie uszkodzenia mechanicznego, czyli przejście do stanu niezdatności, podczas TYPOWEJ eksploatacji, świadczy o niedostosowaniu obiektu eksploatowanego
@olopolo-bolomlolo: ale on pisze do centrali VAG jako gwaranta, gwarant ma swoje widzimisię, swoje warunki jakie zaakceptował kupujący i takie jego prawo, że może sobie gwarantować wszystko za np. wyjątkiem przetarcia foteli,
niech pisze do sprzedawcy w ramach rękojmi, tutaj ustawa reguluje te kwestie.
@rentonB: stare oktawie nie byly zle, sam mam flote (ktora czeka na wymiane) i na 90% bedzie to wlasnie kia/hyundai... skody 3 generacji to szajs ( i post autora tylko to potwierdza) nastawiony na zysk.. toyota/vw/psa/fiat sa generalnie skonczone... szajs jakich malo, obecnie w firmie jezdzi 6 kijanek (kazda ma juz ponad 200k) odpukac wszystko ok... troche taczki, ale skoda to jeszcze gorsza taczka... aha jakby kogos naszlo na probe wydymania
@mototo: @l0h-s: My mamy flotę opartą na Grande Punto, Bravo i dla managerów... Alfy 159, sukcesywnie wymieniana na podstawowe Tipo za Punto i bardziej wypasione Tipo za Bravo. Dobrze, że wreszcie pojawiła się Giulia bo te 159 już się naprawdę domagają wymiany. Fiaty i pokrewne w firmie od 30 lat. Jesteśmy zadowoleni. Tanie w zakupie, tanie w naprawie, psują się na akceptowalnym poziomie (prawda jest taka, że w rękach przedstawiciela
@Sunriseq: a tutaj trzynastoletni dresowóz e46 z prawie 270k na liczniku (możliwe, że w rzeczywistości ma jeszcze więcej). Na krawędzi skóra jest trochę jaśniejsza, ale nie ma żadnych poważnych przetarć.
Komentarze (518)
najlepsze
Nie daruj.
#pdk (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@Zibi23: oni ufają, że mogą robić z klientem polskim co się im podoba. W końcu VW jest kultowy na wszystkich wioskach a SKODA to niezagrożony lider sprzedaży od lat. Oni ufają, że mogą nawet opluć klienta.
@mariusz_and: klasyczna "inna redakcja" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odrzucenie reklamacji w mojej opinii jest nieuzasadnione, gdyż przyczyna, czyli wada fizyczna tkwiła w towarze już w chwili jego wydania, ujawniając się w postaci uszkodzenia mechanicznego poszycia fotela.
Wnioskuję o uznanie reklamacji za zasadną.
Odpowiadając na zarzut sformułowany pod pojęciem (z zakresu eksploatacji obiektów technicznych) "uszkodzenia mechanicznego" informuję, że powstanie uszkodzenia mechanicznego, czyli przejście do stanu niezdatności, podczas TYPOWEJ eksploatacji, świadczy o niedostosowaniu obiektu eksploatowanego
niech pisze do sprzedawcy w ramach rękojmi, tutaj ustawa reguluje te kwestie.
Fiaty i pokrewne w firmie od 30 lat. Jesteśmy zadowoleni. Tanie w zakupie, tanie w naprawie, psują się na akceptowalnym poziomie (prawda jest taka, że w rękach przedstawiciela
Co 3 lata zmieniam auto, kupując nowe. Następnym razem nad VW nawet sie nie bede zastanawiał.