Najgorsze to są te żółte stożkowate progi, przed nimi trzeba całkowicie wytracić prędkość, a i tak nie da się przez nie komfortowo przejechać ( ͡°ʖ̯͡°)
@elim: da sie, jak masz dużo miejsca, to jedziesz pod kątem 45-60* do progu, po przejechaniu przednią osią odbijasz w drugą stronę i tyłem tez przejezdzasz kazdym kolem osobno. Trudno to zrobic, gdy jedzie sie ciasną osiedlowa uliczką, ale jest to najbardziej komfortowe rozwiązanie
@11mariom: zjechałem na dół by napisać właśnie taki komentarz :) mechanizm różnicowy spowodował, że auto mimo częściowej przyczepności nie potrafiło ruszyć.
@DILERIUM: bo koła miały równy nacisk. Zobacz jak działa mechanizm różnicowy. W aucie jak podniesiesz jedno koło, a drugie dotykać będzie ziemi to kręcić się będzie tylko te co jest w powietrzu bo jest odciążone. W 3:20 podniesione miał koła po skosie i dlatego nie mogł ruszyć bo kręciły się koła co były w powietrzu, a nie te co trzymały się drogi.
W zasadzie to ciężko ocenić pracę zawieszenia oglądając film nakręcony kamerą zamocowaną sztywno do podwozia. Fajne by było zobaczyć jak to wygląda kiedy kamera jest zamocowana do stabilizatora jak Steadicam. Wtedy widoczne będą ruchy i wahaczy i całej bryły pojazdu.
Komentarze (64)
najlepsze
źródło: comment_oULFG95Feg5sSE3tLuYJACgddvtfEWfj.jpg
Pobierzźródło: comment_w5CzEy3hmh9955ZWSfUEcpKXMTAgiX6f.gif
Pobierz#heheszki #rosja #offroad
źródło: comment_tBF63BvpgCCsacpyGEIod9H8OdCazM45.jpg
Pobierzźródło: comment_qJtrsfMFJta0acvWeAexP89FM0Y4loSB.jpg
Pobierz