@ZielonyProgramista21: Tu się też zgadzam, że bardziej wina po stronie kierowcy, ale jednak jak patrzę na drodze, na zachowanie motocyklistów, to czują się zbyt uprzywilejowani faktem, że mogą wcisnąć się wszędzie i gnać tyle, ile widać na zegarku. I dziwnym trafem w internetach wszyscy oni piszą, jak to powoli jeżdżą, a są bez szans w starciu z samochodem.
wypowie się jakiś ekspert co mógł zrobić mo Yw Yw Yw w Tt To ę że nie aaa motocyklisty motocyklisty ale to a w te a AE w ale nie mam nic aaby mieć większą szanse na przeżycie? Ciekawi mnie czy j Quady Warszawa i wa apP nie wiem jak WP WP EWA SWĄ a nie nie nie aż #####1@@eśli jechałbym prosto na czołówe a nie spróbował się położyć to by przeżył. W sumie jeśli nie da się uniknąć zderzenia jak ustawić motor żeby mieć jak największą szansę i tak jest a AE te Same AE nie ma ANI JEDNEJ WE USA W ? Jechać na czołówe aby wyleciećAAQa YWA nie tzw we Francji w ew w Zaw nie a w tymi liczyć, że przeżyje?
1. Po pierwsze nie kladziemy motocykla Opony maja większe tarcie i szybciej wyhamowac na gumach
2. W warunkach stresu niedoswiadczony motocyklista łapie za przedni hamulec i koło staje w miejscu skutkujac przywróceniem motocykla. Trzeba mieć ABS albo inny system jak ma Honda CBR 1100XX.
No właśnie. Każdego dnie spotykam na zabudowanym motocyklistów na szlifierkach, tyle że ich prędkość to spokojnie po ad 100km h. Dlaczego tak rzadko się sprawdza w razie zdarzenia ile jechał szlifierkarz? Nieraz po prostu to szok co wyprawiają a potem lament
wypowie się jakiś ekspert co mógł zrobić motocyklista aby mieć większą szanse na przeżycie? Ciekawi mnie czy jeśli jechałbym prosto na czołówe a nie spróbował się położyć to by przeżył. W sumie jeśli nie da się uniknąć zderzenia jak ustawić motor żeby mieć jak największą szanse? Jechać na czołówe aby wylecieć i liczyć, że przeżyje?
1. Po pierwsze nie kladziemy motocykla Opony maja większe tarcie i szybciej wyhamowac na gumach
2. W warunkach stresu niedoswiadczony motocyklista łapie za przedni hamulec i koło staje w miejscu skutkujac przywróceniem motocykla. Trzeba mieć ABS albo inny system jak ma Honda CBR 1100XX.
Komentarze (218)
najlepsze
1. Po pierwsze nie kladziemy motocykla
Opony maja większe tarcie i szybciej wyhamowac na gumach
2. W warunkach stresu niedoswiadczony motocyklista łapie za przedni hamulec i koło staje w miejscu skutkujac przywróceniem motocykla. Trzeba mieć ABS albo inny system jak ma Honda CBR 1100XX.
1. Po pierwsze nie kladziemy motocykla
Opony maja większe tarcie i szybciej wyhamowac na gumach
2. W warunkach stresu niedoswiadczony motocyklista łapie za przedni hamulec i koło staje w miejscu skutkujac przywróceniem motocykla. Trzeba mieć ABS albo inny system jak ma Honda CBR 1100XX.