Ekspert: Polska może wreszcie zarabiać na swoim położeniu geograficznym
Możemy wreszcie zacząć zarabiać na naszym położeniu geograficznym, bo jesteśmy na szlaku ważnych korytarzy transportowych w regionie. (...) Mamy geograficznie najlepsze połączenie tranzytowe. Możemy wreszcie zacząć z tego czerpać korzyści - zwyczajnie na tym zarabiać"
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- 86
- Odpowiedz
Komentarze (86)
najlepsze
W tej chwili jest już taki kocioł że szkoda gadać - ja osobiście boję się jeździć tymi trasami - już raz mało nie zostałem dociśnięty do barierki przez uciekającą ciężarówkę z pasa na którym zatrzymała się osobówką baba z dwójką dzieci bo przegapiła zjazd. W ostatniej chwili zareagowałem - nie chcę sobie wyobrażać co by zostało z tej kobiety
Tak wyglądają 2 dodatkowe pasy za 2 mld w każdą stronę na odcinku Warszawa - Łódź (nie wierzysz, policz sam/sama).
Już zapomniałeś, co wybrałeś dla mizernie opłacanego Lewandowskiego i jego kolegów biegaczy za skórzanym balonem Polaku?
To teraz gnieć się w korku w Warszawie lub na 1 lewym autostradowym pasie (prawym tiry). (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
"Geopolityka trójmorza".
Tekst napisany spokojnym tonem w dużej mierze zawiera słuszne analizy, ale ja osobiście pozwolę sobie się z nim nie zgodzić, bowiem jako wnioski powtarza te same, schematyczne frazesy, które powtarza się wychalając UE, a torpedując współpracę regionu centralnej i płudniowo-wschodniej Europy.
__
Znowu straszenie Rosją i rzekome "odrywanie od zachodu". Już pisałem, dlaczego nawet zawężanie integracji w Europie środkowo-wschodniej nie oznacza żadnego odrywania od zachodu. Powtórzę - integracja państw zachodniej Europy nie
Natomiast z drugiej strony jesteśmy bramą do Europy. Jesteśmy kluczowym punktem w NJS. Co z tego wyjdzie? Trudno wyrokować. Z jednej strony na pewno
Komentarz usunięty przez moderatora