@morm: za mna o dziwo nikt nie jechal, poruszalem sie ze znacznie wieksza predkoscia niz prawy pas wiec stwierdzilem, ze zmiana pasa co 5-10s stwarza wieksze zagrozenie niz wyprzedzanie lewym, ktore trwa po 10s. Wiem,ze dla niektorych pseudomozgow jak @elemenTH jest to nie do pomyslenia, bo przeciez jak to - to musi byc mistrz lewego pasa co mu swiat sie wali pod nogami jak zjezdza na prawy? Lepiej tez od razu
Matko jak ja tej obwodnicy #!$%@? nienawidze. Jedziesz lewym pasem i wyprzedzasz kogoś jedziesz już 140 albo 150 to dalej jakis #!$%@? debil na dupe Ci siadzie bo on koniecznie 180 musi tam grzać. Jezdza jak jebnieci na tej obwodnicy. Ma za swoje.
@chavez1: skoro korzystasz od święta to czemu chcesz drażnić dziesiątki tysięcy innych kierowców, którzy tamtędy jeżdżą? :) W godzinach szczytu problemem nie jest prędkość, a gęstość ruchu/brak trzymania odstępów, a na to fotoradar nie pomoże.
@pabloAntonio: Ja też jeżdżę to widzę to tak - gro ludzi nie chce zjechać "na chwilę" na prawy (w tę lukę), bo potem ciężko wbić się na lewy (szczególnie, gdy prawy okazuje się nie 90, a 80 km/h, a prawy jedzie np. 120 - chociaż w godzinach szczytu jest z tym różnie). A druga #!$%@? rzecz w obwodnicy - co chwila zjazdy (szczególnie na gdańskim odcinku) - są odcinki, że zjazdy
Cała obwodnica w pigułce. Jeden baran jedzie bez przerwy lewym pasem i hamuje NA LEWYM PASIE BEZ POWODU (0.29) a inny ślepy idiota nie potrafi zahamować, zmienić pasa i w ogóle nie powinien mieć prawa jazdy. I zaraz pojawi się stado baranów dowodzących, że prędkość zabija, że jakby jechał o 100 wolniej to by nie uderzył i takie tam. A prawda jest prosta i brutalna - tak jak nie każdy nadaje się
@abraca: Jedzie za ciężarówką, więc jego prędkość oscyluje w okolicy 100km/s czuli 25 m/s. Z odległości 500m przy tej prędkości jest DWADZIEŚCIA SEKUND na określenie pozycji. Tam są latarnie i doskonałe oświetlenie. Trzeba być ślepcem - czyli kimś, kto w żadnym wypadku nie powinien prowadzić samochodu - żeby w takim czasie nie dostrzec. Ślepak zmienia pas w 35s. I MA DZIESIĘĆ SEKUND ŻEBY WRÓCIĆ NA PRAWO! DZIESIĘĆ!!!! SEKUND DO DZWONA! A
czytałem, że podobno jeśli już MUSISZ zatrzymać się w miejscu gdzie jest normalny ruch, to lepiej ustawić się trochę na skos. Wtedy nadjeżdżający kierowcy szybciej zauważą nienaturalność pozycji i zareagują. Równiutko ustawiony pojazd wygląda jak normalnie poruszający się po drodze. Zanim kierowca zorientuje się, że jednak stoi a nie jedzie to czasem jest już jest za późno.
@Opryskus69: Mam prawko, pokonuję ok 40-50tyś rocznie, przejeździłem ok 1.5 mln km i wiesz co? Na palcach jednej ręki mogę policzyć pojazdy jadące na awaryjnych. Pewnie, że u Ciebie w miejscowości liczącej 250 mieszkańców patologia się może zdarzać, ale uwierz, jak wyjedziesz za tablicę oznaczającą nazwę miejscowości świat wygląda inaczej.
Komentarze (175)
najlepsze
@morm: Dzięki, że chociaż spróbowałeś.
@abraca: Jak nie jestem pewny to po prostu zwalniam...
PS. Co to za postula: