a nie powinno byc tak, ze taka sytuacja powinna byc wczesiej odpowiednio oznaczona. w niemczech czesto jest tak, ze juz sporo wczesniej na prawym pasie ustawia sie odpowiednio oswietlony znak ze bedzie zwezenie. na krotko przed blokada psa tez daje sie odpowienio oswietlone strzalki :) jesli prace na pasie przebiegaja w sposob plynny to znaczy na przyklad jest czyszczona nawierzchnia czy cos to odpowiednie oznaczenia tez sie powolutku przemieszczaja po prawym pasie
@skitteles: Lepsze? A powiedz mi, czy jeśli tak ślepak rozjedzie Twoje dziecko na przejściu bo go nie zauważy a chce jeździć to też uznasz że lepsze? TO BYŁ OŚWIETLONY ZNAK! I trzeba mieć #!$%@?, żeby go nie zobaczyć!!!! TIR mu niczego nie zasłonił - obejrzyj film. Ten człowiek po prostu NIE POTRAFIŁ JEŹDZIĆ SAMOCHODEM! Koniec ideologii!
@AnonimNiepowiem: a gdzie ma zmienic to kolo? niech szybciutko zmienia i jedzie dalej :) tu pretensje prosze kierowac do władz ktore buduja takie gowniane drogi bez pobocza
@P0ncjusz: Poza tym idiotą to sam jesteś i nie obrażaj wszystkich, bo nie zmieniasz pasa co 2 sekundy, tylko jadąc 30km/h szybciej od auta które chcesz wyprzedzić to nadrabiasz 8m/s OSIEM ROZUMIESZ!!!??? Czyli 300 metrów nadrobisz po 36 - TRZYDZIESTU SZEŚCIU a nie dwóch czy coś w tym stylu sekundach. Idąc dalej, na obwodnicy dopuszczalne jest 120km/h czyli 33m/s. x 36 Twoich sekund - przejeżdżasz BEZ SENSU BLOKUJĄC LEWY PAS JEDEN
@AnonimNiepowiem: takie głupoty piszesz, że naprawdę musisz być ograniczony umysłowo, na video wyraźnie widać, że co 10s wyprzedzam auto, ślepy jesteś? Idź pajacowac gdzie indziej szeryfie.
@P0ncjusz: Widać. Kończysz wyprzedzać w 22s zjeżdżasz na prawy pas w 43s. Nie dość, że jesteś głupi i idziesz w zaparte to jeszcze próbujesz kłamać w żywe oczy. Giń, przepadnij
@morm: za mna o dziwo nikt nie jechal, poruszalem sie ze znacznie wieksza predkoscia niz prawy pas wiec stwierdzilem, ze zmiana pasa co 5-10s stwarza wieksze zagrozenie niz wyprzedzanie lewym, ktore trwa po 10s. Wiem,ze dla niektorych pseudomozgow jak @elemenTH jest to nie do pomyslenia, bo przeciez jak to - to musi byc mistrz lewego pasa co mu swiat sie wali pod nogami jak zjezdza na prawy? Lepiej tez od razu
Obwodnica Trójmaista nie zasługuję na miano S6. To powinn być zwykła droga krajowa po dwa pasy ruchu w kazdą stronę. Ale jak kołki znaczek samochodzika to gnają po 160 km/h jak 5 km wcześniej na S7 albo A1. Proponuję obniżenie klasy drogi do drogi głównej. Tam nawet nie ma pasa awaryjnego i w razie zdarzenia nikt nie przejedzie a zwłasza pojazdy służb ratunkowych.
Dodatkowo ograniczenia przędkości do 80km/h. Fotoradary, albo odcinkowy pomiar
@MendaMT: Uwielbiam takich jak Ty. Jeżdżę obwodnicą i jakoś nie mam problemu z przepuszczaniem szybszych itp. Jedyne co mnie wkurza to barany jadące lewym pasem 5 czy 10 km szybciej od ciężarówek, toczące się przez wiele kilometrów lewym pasem (jak nagrywający). A JAK NA EKSPRESÓWKACH JEDNOPASMOWYCH JEST 100 I NIE MA PASA TO CO? Ograniczyć prędkość do 40? Nie potrafisz - NIE JEDŹ! Skorzystaj z komunikacji i nie stwarzaj zagrożenia. Bo
@P0ncjusz: ja również jestem przeciw skakaniu z pasa na pas bez potrzeby. Niektórzy tutaj serio przesadzają z tym wracaniem na prawy. Za każdym razem jak pojawia się filmik i ktoś jedzie lewym, a na prawym jest luka na długość samochodu to już jakiś krzyczy. No paranoja.
Jazda obwodnica trojmiasta to jest przezycie traumatyczne. Prawy pas 80km/h, lewy pas 140km/h, ludzie zachowuja sie jak bydlo ktore sie dowartosciowuje. Czeste wypadki, ktore potem zatrzymuja ruch na kolejne godziny. Jakby odemnie to zalezalo to na calej dlugosci dalbym 100km/h i odcinkowy pomiar predkosci. Przypuszczam ze plynnoscc ruchu bylaby znacznie razy wieksza.
@symmetry: Znaki 100km/h tam są (miałby być tylko na zimę) ( ͡°͜ʖ͡°) Ale to fakt prawy jedzie 80 lewy 140, wbicie się czasem na lewy by wyprzedzić dziadka w matizie jest mega wyzwaniem.
Komentarze (175)
najlepsze
jesli prace na pasie przebiegaja w sposob plynny to znaczy na przyklad jest czyszczona nawierzchnia czy cos to odpowiednie oznaczenia tez sie powolutku przemieszczaja po prawym pasie
tu pretensje prosze kierowac do władz ktore buduja takie gowniane drogi bez pobocza
Wypadek, w którym nie ma poszkodowanych jest wypadkiem, nie kolizją. Słowo "kolizja" w ustawie nie występuje. Wiem, mnie też
Proponuję obniżenie klasy drogi do drogi głównej. Tam nawet nie ma pasa awaryjnego i w razie zdarzenia nikt nie przejedzie a zwłasza pojazdy służb ratunkowych.
Dodatkowo ograniczenia przędkości do 80km/h. Fotoradary, albo odcinkowy pomiar