Napisałeś w internecie źle o hotelu, w którym byłeś? Zostaniesz ukarany.
Brytyjski hotel rezerwuje sobie prawo do nałożenia kary na gościa,który zamieści negatywny komentarz na temat obiektu. I co ciekawenie jest to odosobniony przypadek.
gardan z- #
- #
- #
- #
- 45
- Odpowiedz
Komentarze (45)
najlepsze
Polecam zapoznać się z zasadami rezerwacji Visa czy MasterCard. Podobnie jest z wypożyczaniem aut - tutaj też organizacje kartowe określają za co można, a za co nie można obciążyć klienta. Hotel sobie może takie zapisy w regulaminie
Zapomniałeś dopisać "nie"
"Żądają zrzeczenia się prawa do ocenienia obiektu pod groźbą kary. Nie skorzystałem z ich usług. Nie polecam." 1/5.
Swojej "kary" oczywiście nie mogą wyegzekwować. Obciążenie karty to próba kradzieży. Do udaremnienia via "charge-back". Ale żeby nie było: lepiej w ogóle nie korzystać z usług takich oszustów. Jeśli boją się oceny, to
Jest w Polsce agent, który sprzedaje hotelom "preautoryzację" jako zwykłą autoryzację i są potem z tego niezłe cyrki, ale to odrębny temat... ( ͡º ͜ʖ͡º)
"Normalny" agent rozliczeniowy korzysta z prawdziwej preautoryzacji. Widzi ją w systemie, może ją anulować lub wysłać do rozliczenia w wyższej/niższej kwocie i z karty zwalnia się wtedy automatycznie reszta/całość środków. Nasz podmiot nie miał odpowiednio skonfigurowanego systemu (rozbijało się o $$$) i autoryzował karty w wypożyczalniach i hotelach jak zwykłe transakcje, ale wysyłanie ich do rozliczenia odbywało
Poza tym podali jakieś dwa przypadki z całego świata i to bez szczegółów. Ja bym to traktował z przymrużeniem oka bo
Przykład?