Napisałeś w internecie źle o hotelu, w którym byłeś? Zostaniesz ukarany.
Brytyjski hotel rezerwuje sobie prawo do nałożenia kary na gościa,który zamieści negatywny komentarz na temat obiektu. I co ciekawenie jest to odosobniony przypadek.
gardan z- #
- #
- #
- #
- 45
- Odpowiedz
Komentarze (45)
najlepsze
(✌ ゚ ∀ ゚)☞
Negatywne komentarze trzeba przeanalizować i uchybienia poprawić. Natomiast inną kwestią są komentarze negatywne gdzie klient za jedno niedociągnięcie ze strony hotelu daje ocenę 1. Zdarzają się już w Polsce praktyki, gdzie konkurencja wykorzystując komentarze wstawia niskie noty i opisuje bzdury - sprawdźcie sobie hotele we Wrocławiu czy Krakowie....
Tutaj hotel powinien mieć jakąś możliwość usunięcia negatywnego komentarza
chyba nie jest
https://www.wykop.pl/link/3354463/100-funtow-kary-za-wystawienie-zlej-oceny-obiektowi-hotelowemu-serio/
http://www.fly4free.pl/100-funtow-kary-za-wystawienie-zlej-oceny-obiektowi-hotelowemu-serio/
Pozniej dostajesz rachunek za wypite dwa piwa, zjedzony baton i orzeszki.
Zapomniałeś im o tym powiedziec, a wyciągnąłeś je z lodówki.
Wtedy zamykają transakcje.
Ten zapewne zamyka w momencie kiedy na Booking mija