@Marcin23lbn: Noż żeś mnie wyprzedził =]. A do Rossocorsa - jak masz telefon z WM to zassij sobie Vito recorder. Nagrywa mi wszystkie rozmowy na karcie jako MP3. Wszystkie dyskusje z konsultantami mam w kompie zapisane dzięki temu i w razie W mogę wyciągnąć odpowiednie archiwum.
@Marcin23lbn: a nie jest przypadkiem tak, że nie potrzebujesz czyjejś zgody jeśli nagrywasz rozmowę w której uczestniczysz? Bo firma w której pracuje konsultant, dział monitoringu nie uczestniczy w rozmowie to mówią.
Play niestety w niektórych miejscach ma niespodziewanie fatalny zasięg, tzn jego brak (centrum średniego miasta!!!). Dopóki mieszkałem w Poznaniu było w miarę ok, teraz masakra. Nie polecam.
Nie wiem jakim trzeba być pechowcem. Mam 3 telefony w play na firmę, z tego 2 z internetem i nie mogę im nic zarzucić, owszem zdarza się czasami, że nie mam zasięgu Play Online, ale nie naciągają mnie na nic. Tak samo moi znajomi.
Ceny mają niesamowicie konkurencyjne jak i telefonów oraz abonamentów,
Jak brykam pociągiem i podczas surfowania w internecie, gdy wyjeżdżam ze strefy 3G do niższej, dostaje komunikat o naliczaniu "wg planu taryfowego". Do tej pory nie rozumiałem o co tak naprawdę w tym chodzi. Naturalnie mam pakiet 500MB więc powinni mnie cmoknąć w pompkę. Fakt faktem faktury przychodzą zwykle o 2-5 zł wyższe niż powinny, ale z mojego pragmatycznego punktu widzenia, załatwianie i walka z kapitalizmem zje więcej czasu (tym samym pieniędzy)
Fajna reklama - żeby zarejestrować nr w play - fajna iluzja ze coś dostajemy
Mnie własnie obdarowało play nagrodami za rejestracje numeru - po zarejestrowaniu się poinformowano mnie że dostaje 100gb na 30 dni-ważne konto na rok - (bez zasilania konta jest nie do uzytku i tak )a obiecana stuwa w reklamie nie dotyczy internetu na karte-okazało się jednak że z mojego konta z chwilą upływu 30dni znikneło 54,90zł- jakim
Ja tego nie rozumiem, czy operatorzy GSM są d##%$ami? Czy koszt tych paru skradzionych MB jest tak duży że warto się narażać na szarganie opinii o firmie? Czy oni jadą na skraju wypłacalności? Zapewne nie, a przez tego typu zagrywki tracą na pewno więcej klientów niż zysk jaki odnoszą z okantowania autora tego bloga.
Kiedyś byłem w Saturnie z odtwarzaczem DVD który nie czytał już niektórych płyt po okresie gwarancji! z zapytaniem
Człowieku, jak nie walczysz o swoje to i dobrze Ci napisali!
Napisz do UOKiK'u przedstaw im całą sprawę oni napiszą do nich odpowiednie pismo i będą mieli 30dni na odp. później uokik skieruje sprawę do sądu, jeżeli nadal to Cię nie zadowoli możesz się znów odwołać... (od tego co CI play zaproponuje)
ja byłem cierpliwy, współpracowałem z UOKIKIEM i już po pierwszym głupim mailu od orange (bo z nimi miałem problem) przekazałem
@m2dman: UOKIK/rzecznik praw konsumenta/jakiśtam inna wersja ombudsmana nie skieruje sprawy do sądu. UOKIK/rzecznik wyśle pismo do BOKu Playa, że "pan XY zgłosił się do nas z takim a takim problemem. Pan XY uważa, że problem nie został rozwiązany zgodnie z prawem i należy mu się taka a taka rekompensata." Oczywiście tak napiszą, jeżeli "pan XY" faktycznie ma rację. Na końcu dodadzą swoją opinię + "prosimy o ponowne rozpatrzenie sprawy".
Komentarze (67)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ceny mają niesamowicie konkurencyjne jak i telefonów oraz abonamentów,
Nie, nie płacą mi za reklamę.
ja mam od początku istnienia, rodzina przechodzi i nikt przez te pare lat nie maił problemu. trzeba miec pecha
stan darmowy rządzi ;)
Fajna reklama - żeby zarejestrować nr w play - fajna iluzja ze coś dostajemy
Mnie własnie obdarowało play nagrodami za rejestracje numeru - po zarejestrowaniu się poinformowano mnie że dostaje 100gb na 30 dni-ważne konto na rok - (bez zasilania konta jest nie do uzytku i tak )a obiecana stuwa w reklamie nie dotyczy internetu na karte-okazało się jednak że z mojego konta z chwilą upływu 30dni znikneło 54,90zł- jakim
Kiedyś byłem w Saturnie z odtwarzaczem DVD który nie czytał już niektórych płyt po okresie gwarancji! z zapytaniem
Noo i miałem też taki problem że nie mogłem dzwonić do nikogo przez 3 wieczory,
ale napisałem skargę w dziale usługi klienta i już później ładnie śmigało:)
Ogólnie sieć jest ok, tylko coś im się często wszystko "myli",
Mają fajne promocje:)
Napisz do UOKiK'u przedstaw im całą sprawę oni napiszą do nich odpowiednie pismo i będą mieli 30dni na odp. później uokik skieruje sprawę do sądu, jeżeli nadal to Cię nie zadowoli możesz się znów odwołać... (od tego co CI play zaproponuje)
ja byłem cierpliwy, współpracowałem z UOKIKIEM i już po pierwszym głupim mailu od orange (bo z nimi miałem problem) przekazałem
Warto kontaktować