Ostatnia akcja to Płock, skrzyżowanie ul. Sienkiewicza z Gradowskiego. Bardzo często dochodziło tam do kolizji, bo idioci jadący Gradowskiego się nie zatrzymują przed Sienkiewicza. Taka sama sytuacja jest przy Kolegialnej (równoległa ulica do Sienkiewicza, tylko w drugą stronę jest tam ruch). Nie ma tygodnia, by nie doszło tam do poważniejszej kolizji.
4:10 - najczęstsza przyczyna niebezpiecznych sytuacji w czasie wyprzedzania. Akurat tutaj była podwójna ciągła i wyprzedzający nie miał prawa rozpocząć manewru, więc to on winien. Art 24 prawa o ruchu drogowym: "6. Kierującemu pojazdem wyprzedzanym **zabrania się w czasie wyprzedzania i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości. "
@czz2: zależy od psa/sądu który będzie to oceniał. W moim przypadku praktycznie identyko - jadę na zakręcie (niebezpieczny oznaczony) z linią ciągłą gdzie jest wyjazd z drogi gruntowej i odbijam zostając na swoim pasie w lewo bo idiota wjechał już zderzakiem na drogę z gruntowej. Pech chciał ze 18 letni gówniarz w golfie 1.6 stwierdził, że zacznie wyprzedzać mnie. Efekt? Będąc na środku drogi zachaczył o mnie i spowodował kolizje
Skode z 5:32 chcialbym zadedykowac wszystkim zwolennikom przepisu o bezwzglednym pierwszenstwie na pasach dla pieszych, przez co piesi nie musieli by sie nawet upewniac, czy cos jedzie czy nie zeby moc wkroczyc na jezdnie a takze tym, ktorzy nawet bez przepisu uwazaja, ze nie trzeba na pasach zachowywac specjalnej ostroznosci bo pierwszenstwo sie nalezy i juz. Nie zawsze kierujacy pojazdem ma nad nim kontrole i oto macie dowod rzeczowy, skoro wyobrazni wam
@tutkarz: Jak to nic nie kosztuje? Taka babcia, co idzie i nie patrzy ma zajęty dzień od rana do wieczora! A przynajmniej przez czas przyjęć w przychodniach zdrowia.
Komentarze (245)
najlepsze
Art 24 prawa o ruchu drogowym: "6. Kierującemu pojazdem wyprzedzanym **zabrania się w czasie wyprzedzania i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości. "