Rzeź w gimnazjach? No i dobrze!
"Zniszczyliście moje marzenia - liceum", "Załamię się, i gdzie ja pujdę do szkoły?" - oryginalna pisownia komentarzy gimnazjalistów po egzaminie.
- #
- #
- #
- #
- #
- 268
"Zniszczyliście moje marzenia - liceum", "Załamię się, i gdzie ja pujdę do szkoły?" - oryginalna pisownia komentarzy gimnazjalistów po egzaminie.
Komentarze (268)
najlepsze
Ja stawiam, że biedronki później się napromieniowały bo zjadały mszyce. Transport zaniebieszczeń przez łańcuch troficzny trochę trwa.
Do pytania 15 nie mogę wszystko dopasować. Zgadywałbym, że chodziło o B czyli wydalaniem węgla przez oddychanie. Ale można też dołożyć D (bakterie cały C14 wprowadziły do obiegu) i pewne inne jeśli układający te zagadkę się uprze. Jaka odpowiedź przewiduje układacz?
Czy to dobrze, że CKE odeszło od swojej starej i sprawdzonej konwencji testów, gdzie przeważa matematyka? Ale czyż nie ta straszna matematyka pojawia się teraz na maturze? Czyż to nie ona jest podstawą wszelakich dziedzin?
Odpowiedzcie mi jeszcze dlaczego osoba, która
- reakcja wody wapiennej z CO2 - uczone w podstawówce na przyrodzie i potem wałkowane całe gimnazjum jako reakcja do rozpoznawania wydzielania się CO2
- węgle kopalne (też przyroda+wałkowane na chemii i geografii)
- fotozynteza+oddychanie (czyli podstawy, ciągnące się rpzez całe gimnazjum na biologii)
- układ okresowy, równania rekacji (jw., ale na chemii)
- obieg węgla - nie