Wartburg 313 - sportowy roadster z DDR-u
W trochę ponad dekadę od przegranej II wojny światowej w Niemczech Wschodnich (!) rozpoczęto produkcję seryjną niezwykłego sportowego auta Wartburg 313.
yolantarutowicz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 43
W trochę ponad dekadę od przegranej II wojny światowej w Niemczech Wschodnich (!) rozpoczęto produkcję seryjną niezwykłego sportowego auta Wartburg 313.
yolantarutowicz z
Komentarze (43)
najlepsze
No, a tutaj dla porównania dane techniczne tego Mercedesa 300SL:
Silnik R6 3,0 l (2996 cm³), 2 zawory na cylinder, OHC
Moc maksymalna: 220 KM (160 kW) przy 5800 obr/min
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 s
Prędkość
1.1 - 40 KM - 140 km/h
1.3 - 45 KM - 145 km/h
1.5 - 55 KM - 155 km/h
Silnik ośmiocylindrowy, widlasty o pojemności 2545 cm³ i 2472 cm³
Prędkość maksymalna: 158 km/h, 167 km/h
Zużycie paliwa: ok. 13 l/100 km i 12 l/100 km
Moc: 95 KM i 105 KM (w zależności od wersji silnika)
Dopuszczalna masa całkowita: 1960 kg
http://auta5p.eu/lang/en/katalog/auto.php?idf=Tatra-600-Cabriolet-Sodomka-15390
Poza tym te dwa miasta należały do II Rzeszy, a Niemcy dbali o transport.
"Autostradę A2 zaczęto budować w 1977 " i jeszcze w 1999 nic nowego nie powstalo oprocz tych starych 50km "Poza tym Gierkówka była o wiele bardziej priorytetowa niż A2, bo GOP+Kraków+ROW to lekko licząc jakieś 5 mln ludzi" No własnie, sam widzisz, wazne wykonanie a nie
No chyba trudno winić PRL za zastój w budowie dróg po 1989. A w ogóle, to jak wyjaśnisz fakt że Warszawa uzyskała połączenie autostradowe z resztą kraju dopiero na Euro 2012 skoro twardo obstajesz przy tym że rząd myśli wyłącznie o jej rozwoju?
W Wielkim Kryzysie to Niemcy akurat nie
Po cholerę konstruktor tak długą maskę i wsadza pod nią silnik, który zajmuje jedną trzecią tej długości?