Nagranie z wnętrza samolotu ENT7913 z chwili wpadnięcia ptaka w silnik.
![Nagranie z wnętrza samolotu ENT7913 z chwili wpadnięcia ptaka w silnik.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_PPdYtreEvumw0zBrSN3K5IRQTSfbv8BY,w300h194.jpg)
Na filmie widać jak ptak wpada w silnik po czym słychać znaczącą zmianę w dźwięku jego pracy.
![tejotte](https://wykop.pl/cdn/c3397992/tejotte_GIiYXH4F3s,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 119
Na filmie widać jak ptak wpada w silnik po czym słychać znaczącą zmianę w dźwięku jego pracy.
Komentarze (119)
najlepsze
źródło: comment_6mfmN0rxmoVMv4R7YUEldr8d3nRdISFs.jpg
Pobierzźródło: comment_iamsa3h5X3JBd6YrwyjhXfIzRE3fmtmu.jpg
Pobierz@kozinsky: Powietrze w samolocie bierze się z silników, może kurczak rozgrzany do kilku tysięcy stopni im śmierdział ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Prawie identyczna akcja z samolotem ThomsonFly, ci nie wypalali paliwa. Rano wykopowi eksperci pisali ze to konieczne ,wygooglowelem jeszcze parę odpowiedzi na pytanie czy da się wylądować na pełnym baku i odpowiedz brzmi TAK
Materiał jak to wyglądało z ziemi i rozmowa wieży z pilotem -robi wrażenie jak spokojnie rozmawiają.
https://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE
tu wypowiedz pilota co lata na:B-727 DC-8 DC-9 A320 B-767 B-787
Actually, most, if not all, modern commercial aircraft can
@BylyBordo: Nie ma takiej odpowiedzi.
Wszystko zależy od konfiguracji samolotu, temperatury powietrza, wysokości lotniska nad poziomem morza, długości pasa, na którym samolot ma wylądować, stanu pasa (mokry/suchy/ośnieżony/asfaltowy.betonowy/trawiasty), siły i kierunku wiatru, lądowania "pod górę" albo "w dół".
Wszystko to wpływa na parametry lądowania i raz można wylądować z pewną ilością paliwa, a innym razem
źródło: comment_Jkio3ACLnojZcoMLOL3pLf5HIVYUnd9G.jpg
PobierzAle co stoi na przeszkodzie, żeby jakoś te silniki osłonić czymś żeby przypadkowe obiekty do
@wuadek: Powinno gwizdać a nie brzęczeć. Chyba , że wibracje się przenoszą.