"Słyszałem, że Lidl zamienił się w sortownie śmieci" - klienci kpią z Lidla
!["Słyszałem, że Lidl zamienił się w sortownie śmieci" - klienci kpią z Lidla](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_VEN5qeL0qdYkrOXWdxu5ldVUdgegx9iJ,w300h194.jpg)
Klienci kpią z promocji Lidla i błagają market o jej zakończenie, ponieważ korzystanie ze sklepu stało się bardzo uciążliwe dla normalnych klientów
![Murinio](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Murinio_g9TdGx1sBm,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 323
- Odpowiedz
Komentarze (323)
najlepsze
@markee: cala sytuacja pokazal, ze polscy klienci to banda burakow... co tu badac - tak bylo, tak jest i nie zanosi sie na zmiane
@aktywny_uzytkownik: I to jest w tym wszystkim najsmutniejsze.
Pamięta ktoś sklep z koszulkami, który postanowił wysyłać drugą gratis, jeśli rozmiar pierwszej okazał się nieodpowiedni? Bądź jakikolwiek inny powód.
Dla mnie bardzo fajna sprawa, bo tez nieraz bałem się kupić koszulkę przez sieć - bojąc się o rozmiar
Wstyd by mi było stać w kolejce z pustymi opakowaniami dla kilku złotych...
@chomik3: Najwyraźniej nie Tobie jednemu, dlatego janusze zwracają całe koszyki produktów za 200-300 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pisze się wystarczyłby. To może teraz ty napisz odręcznie 10 zdań bez błędów ortograficznych? Hę? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@denzelkowal: te #!$%@? tworza ten kraj, wic podejrzewam, ze im sytuacja odpowiada
źródło: comment_Amr1S1LKiXCjboXeeV3X4jQJgTMe4Epf.jpg
Pobierzźródło: comment_DAcxsp7uEUdj1hXO6K2PoZfhx9SpLSjY.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@Triptiz: Panie gdyby alkohol nie był wyłączony z promocji to karp na święta by nie miał gdzie pływać bo wanna by była pełna wódki/spirytusy/wina/piwa.
źródło: comment_QKyBo23QqBlObAchE5btOxBllbjABa96.jpg
Pobierz- Jest szum na cały kraj.
- Słowo Lidl na ustach wszystkich.
- Cebularze i patologia szczęsliwa bo się nażarli za darmo kiełbas.
- Normalni Polacy wychowywani od dziecka w poczuciu niższości wiedzą już na pewno, że ten naród to podludzie.
- Lata pedagogiki wstydu zbierają żniwo.
wizerunkowo dla lidla nic nie ma z tego rozgłosu, dosłownie nic. są tylko straty finansowe wywołane masowymi zwrotami produktów.
a po tej akcji w internecie zostaną tylko nagłówki "klienci masowo zwracają produkty Lidla"