Internauta prędzej wejdzie na Mount Everest, niż kliknie w reklamę
Internauta widzi w ciągu miesiąca 1700 banerów, prawdopodobieństwo że w nie kliknie jest 475 raz mniejsze, niż jego szanse na przeżycie katastrofy lotniczej
K_R_S z- #
- #
- #
- 234
Internauta widzi w ciągu miesiąca 1700 banerów, prawdopodobieństwo że w nie kliknie jest 475 raz mniejsze, niż jego szanse na przeżycie katastrofy lotniczej
K_R_S z
Komentarze (234)
najlepsze
Tak się właśnie zastanawiałem, czy te wkurzające reklamy są właśnie dzięki temu tak popularne, ponieważ częściej na nie przypadkiem klikamy i w statystykach niby okazują się bardziej skuteczne, a w rzeczywistości zamiast zachęcać przynoszą odwrotny skutek?
@UnitrA: dlatego telefony powinny mieć mały touchpad i opcjonalny kursor myszy. Mój ma i kliknę w dowolnie mały link
a) robią dobry content-daje zarobić
b) ich reklamy są nieinwazyjne/nie wkurzają
> nazwij wykop gównostroną
> wejdź tu i zaloguj się na swoje konto i napisz komentarz
To się zdecyduj może w końcu
P. S. Ciekawe czy Sikorskiemu dalej się ukrainki na Frondzie wyświetlają...
A także wiele innych, fajnych.
EDIT: Aha, miało być z własnej woli. To w takim razie wszystko się zgadza. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Dzięki touchpadom trochę im staty podskoczyły bo czasem ktoś nie trafi i pomyłkowo kliknie w reklamę :]