Internauta prędzej wejdzie na Mount Everest, niż kliknie w reklamę
Internauta widzi w ciągu miesiąca 1700 banerów, prawdopodobieństwo że w nie kliknie jest 475 raz mniejsze, niż jego szanse na przeżycie katastrofy lotniczej
K_R_S z- #
- #
- #
- 234
Internauta widzi w ciągu miesiąca 1700 banerów, prawdopodobieństwo że w nie kliknie jest 475 raz mniejsze, niż jego szanse na przeżycie katastrofy lotniczej
K_R_S z
Komentarze (234)
najlepsze
Chociaż z tym niekliknięciem reklamy to chyba nie tak. Czasami jak jest serwis dla mnie bardzo ciekawy, to odblokuje na nim całkowicie adblocka i nawet kliknę w reklamę, żeby wesprzeć twórcę. Już wolę tak go wesprzeć, niż płacić mu dodatkowe pieniądze na jakiś zrzutkach czy polakachpotrafi.
Ja tam wierze w naszego "komandosa"
Może mu się uda ( ͡º ͜ʖ͡º)
Wg statystyk AdNieistic @antyradio słuchają same stare głuche babcie w trumnach. Pewnie można byłoby "badania" podważyć, gdybym zarzucił jakimś linkiem, czy coś. Ale nic nie zarzucam i musicie uwierzyć mi na słowo. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Warunek: reklama nie nachalna i dobrze spersonalizowana.
tylko skonczony prawak moze myslec ze moze dostac cos za darmo. albo za to placisz albo sam jestes towarem
Uważaj kolego na kursie na prawo jazdy, bo już teraz kierunki Ci się mylą.