Internauta prędzej wejdzie na Mount Everest, niż kliknie w reklamę
Internauta widzi w ciągu miesiąca 1700 banerów, prawdopodobieństwo że w nie kliknie jest 475 raz mniejsze, niż jego szanse na przeżycie katastrofy lotniczej
K_R_S z- #
- #
- #
- 234
Internauta widzi w ciągu miesiąca 1700 banerów, prawdopodobieństwo że w nie kliknie jest 475 raz mniejsze, niż jego szanse na przeżycie katastrofy lotniczej
K_R_S z
Komentarze (234)
najlepsze
ja nie widze ani jednego
@damianooo5: nie ma sie czym szczycic, ale generalnie reklamy
- zuzywaja transfer (wazne w przypadku mobilnego internetu np gdy uzywasz tel jako hotspota)
- zuzywaja prad - co jest wazne jak uzywasz laptopa
- marnuja czas
ale i tak jest informacja o ciasteczkach ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Czy inne:
Albo:
Niebywałe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Jeśli czytam artykuły w serwisie tematycznym dotyczącym sprzętu komputerowego to normalne bannery (w rozsądnych ilościach) dotyczące jakiegoś monitora, procesora czy drukarki uznałbym nawet za interesujące.
Ale jeśli reklamodawca umieszcza banner z piwem, reklamę samochodu i inne niezwiązane z tematem portalu rzeczy to aż mnie ublock świerzbi.
Nie wiem komu sie ubzdurało, że skoro większość czytelników portalu o sprzęcie komputerowym to młodzi faceci to z pewnością reklama piwa
To systemy reklamowe decydują co Ci pokazać. Jeżeli np. Poprzedniego dnia szukałeś w google syropu na kaszel, to cały kolejny tydzień będziesz widział reklamy syropów. Nawet na tech blogach.
"XD"
Oprócz tego jeszcze 5 bannerów na boku i jedna belka na dole. I tak dobrze, że nie było żadnego filmiku z autoplayem.
moje dzisiejsze propozycje;
Kiedyś na ich pasmie było radio 94FM - legendarne rockowe radio spłaszczone potem przez Agorę.