Jest prosty sposób na to - niech ktoś założy rzetelna firmę co tak nie robi - ja chętnie dopłace więcej za pewny transport i brak uszkodzeń. A wśród kurierów widzę tylko walkę o ceny juz da sie chyba wysłać mała paczkę za 7 czy 8 zł, jak widać jakość usług poleciała na mordę wraz z cenami.
Jak to jest z odpowiedzialnością za zniszczenia powstałe podczas transportu? Czy można pozwać daną firmę za zniszczenie czegoś drogiego, dobrze opakowanego a mimo to uszkodzonego?
@Amfan-1: 1. Ile mniej więcej stopów na dzień. 2. Ile za przesyłkę płaci wasz klient? Słyszałem, że nawet 7 z groszami netto... to gdzie kasa dla kuriera? :D 3. Która firma najgorsza, a która najlepsza na rynku?
Za 1500 zł jak pracują to nie szanują, jakby robili za powiedzmy 3 000 zł to by szanowali ;) Kurier to serio słaba praca, rotacja w firmach kurierskich jest wysoka, gdyż pracuje się od samego rana do najlepiej wieczora, bo jak to paczka nie może zostać dostarczona po 17? Przecież klient w pracy ( ͡°͜ʖ͡°). Kij, że kurier od 7 też w pracy. Nie powinni tak
2 tyg, temu wysłałem paczke z uk do polski poprzez dpd. paczka cięzka 30kg. kurier przyniósł paczke i postawił przy ścianie tak aby nie było widać uszkodzonego opakowania. osoba starsza która była obecna w domu nie była w stanie tego zauważyć, ba nie była wstanie nawet ruszyć tak ciężkiego pudełka. kurier nawet nie chciał podpisu tylko szybko uciekł. .po powrocie do domu adresat po podniesieniu przesyłki ujrzał wielką dziurę w pudełku i
Z DPD zawsze były jakieś dziwne problemy, kiedyś pracowałem w sklepie internetowym z oświetleniem i była to nasza pierwsza firma kurierska, masa poniszczonych paczek, zaginięcia, problemy z doręczeniem; czasem paczka 30x30x30cm wracała do nas jako 15x20x15... a w środku były delikatne rzeczy :) nauczyliśmy się robić paczki tak pancerne żeby przetrwałyby jebnięcie atomówki(folia bąbelkowa,wypełniacz,karton,wypełniacz,drugi ktron,bąbelki,stretch i od #!$%@? naklejek ostrożnie szkło) a jednak nadal zdarzały się poważne zniszczenia... no masakra(Dodam że naklejki
No to co powiecie na to , że ostatnio powiedziałem kurierowi, że chcę otworzyć paczkę w jego obecności, to odwrócił się dupą i poszedł sobie z fochem rzucając "nie mam takiego obowiązku!"
@SumOfNoEvil: UPS, DHL, DPD - z tymi firmami współpracujemy na co dzień w pracy. Każdy z tych kurierów wie, że psim obowiązkiem jest poczekać, jeśli klient tego sobie życzy. I mamy to zapisane w umowach współpracy. W takiej sytuacji natychmiast zadzwoniłabym do centrali na infolinię i zgłosiła przypadek. Centrala powinna kuriera zawrócić do klienta, co skutkować będzie wyłącznie tym, że kurier skończy pracę później. Nawet jeśli po godzinach, to jego problem.
Komentarze (221)
najlepsze
Czy można pozwać daną firmę za zniszczenie czegoś drogiego, dobrze opakowanego a mimo to uszkodzonego?
1. Ile mniej więcej stopów na dzień.
2. Ile za przesyłkę płaci wasz klient? Słyszałem, że nawet 7 z groszami netto... to gdzie kasa dla kuriera? :D
3. Która firma najgorsza, a która najlepsza na rynku?
Komentarz usunięty przez moderatora
@z0nic: Przecież kurier nie zarabia 1500 zł. Weź się ogarnij.
Myślałem, że krew mnie zaleje.
Wielkie odkrycie.
@durielek: widocznie są gównem skoro niszczą czyjeś mienie.