Male silniki się nie sprawdzają
Nowe samochody, które będą przedstawiane w najbliższych latach nie będą już miały silników o coraz mniejszej pojemności skokowej, lecz za to mocno wysilonych.
Korbiszon z- #
- #
- #
- #
- 374
- Odpowiedz
Nowe samochody, które będą przedstawiane w najbliższych latach nie będą już miały silników o coraz mniejszej pojemności skokowej, lecz za to mocno wysilonych.
Korbiszon z
Komentarze (374)
najlepsze
Bo wiadomo, w końcu Amerykanie kupują większe silniki bo są ultraświadomi ich wytrzymałości i właściwości ekologicznych, a nie dlatego, że zwyczajnie mają w------e,
@Tarec: Od kilkunastu lat jeżdżę od 1,6 do 1,8 silnikami w benzynie. Wynająłem w Polsce Renault Clio z jakimś malutkim turbodoładowanym silnikiem na prawie tydzień. Silnik wydawał dźwięk podobny do kosiarki spalinowej (zwłaszcza przy przyśpieszeniu), po mieście był nawet ekonomiczny ale uważam że brakowało mu zwinności i przyśpieszania - chociaż był akceptowalny. Dodajesz gazu i
@Rachey: starsze na pewno bedzie bardziej w------c. Jak sie nie zapcha jakas rurka ze ci sie woda do kabiny bedzie wlewac, to jakis pstryczek przestanie dzialac. Jak niezauwazysz ze ci sie woda do kabiny wlewa to ci zaleje sterownik ABSu i pinć tysińcy wpizdu panie. Poza tym bedzie bolalo jak na auto za 10k bedziesz musial wydac 2,5k na zawieche, 4k na rozrzad i parek k na
* Europejska - moc z turbiny
* Japońska - moc z obrotów
* Amerykańska - moc z pojemności
Ja jestem wyznawcą ostatniej.
europa - drogie paliwo ( przynajmniej dla cebupolaka )
japonia - nie znam sie
ameryka - paliwo jak barszcz
@ProfiBoy:
Nic nie zastąpi pojemności. Teraz przez ekoterrorystow i pchanie postępu silniki ewoluuja na 1.2T 120KM w SUV :/
OK, ale powinny być dostępne dobre silne jednostki. Kto nie jeździł V6 czy V8 albo choćby R6 od BMW nie będzie wiedział, dlatego po przesiadce z 1.5 z Poloneza czy 1.9Tdi 90KM, nowy silnika benzynowy z turbo to nowa jakość.
Mały silnik do małego autka, a nie do wszystkich.
Wczoraj subaru/mitsu 2,0 280-360 koni to normalne silniki bez hurrdurr.
Poczytajcie o fordzie 1,0 ecoboost. Ja rozumiem, że to nie do mondeo. Ale. Ten silnik w wersji 1.0 100koni robi się czipem na 160 koni a dalej już trzeba intercooler i turbo. 1.0 160 koni robi w fieście bez najmniejszego problemu 7s 0-100, nic nie pali, ma zaskakującą