GTA V - Graphics Study - Adrian Courrèges
Nieziemsko ciekawy artykuł opisujący, w jaki sposób jest renderowana scena w GTA (cienie, oświetlenie, detale...). Idealny materiał dla fanów, grafików i programistów.
k.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 39
- Odpowiedz
Nieziemsko ciekawy artykuł opisujący, w jaki sposób jest renderowana scena w GTA (cienie, oświetlenie, detale...). Idealny materiał dla fanów, grafików i programistów.
k.....a z
Komentarze (39)
najlepsze
Oczywiscie inaczej sytuacja wyglada przy pisaniu silnika, albo tworzeniu narzedzi, ktore umozliwiaja prace grafikom.
Juz pomine fakt, ze w procesie tworzenia gry mamy mase pracy koncepcyjnej i designerskiej, ktora czesto odbywa sie na kartce papieru, lub tablicy. Wszelkie zaozenia
@adios: Podstawy to zna kazdy licealista i pod tym wzgledem sie zgadzam. Natomiast powyzszy mem mowi raczej o bardziej skomplikowanej matmie.
http://www.wykop.pl/wpis/17902453/mirki-jest-jakis-fajny-kanal-na-youtube-po-polsku-/
Natomiast są też gry z nieziemsko ładną grafiką i one zazwyczaj wykorzystują cały komputer w pełni. GTA V jest tutaj przykładem (w tej grze niespotykane dotąd znaczenie ma
Ja sie tylko dziwie że GTA V działa na kilkuletnim laptopie w 40 klatkach przy dobrej jakości gdzie Wiedźmin sie krztusi na super niskich ustawieniach. Z bólem serca musiałem Wiedźmina oddać, za to optymalizacje GTA miło wspominam