Dało by rade to złożyć jakby był pewnik, ze tam nie będzie nie czego brakować i części są od kompletu oraz wszystkie śróbki, sam środek, do przekładki z anglika warty jest nabidę 6tyś za nowe auto, a dochodzi jeszcze droga skrzynia, silnik. i reszta drogich gratów,
@kajttek o właśnie! Ostatnio szef dał 12 koła za paska do kasacji. 2008 rok. To za 16 się opłaca 2015 i to bardzo. Tym bardziej, że odpadają koszta rozbiórki.
Bardzo dobra opcja dla handlarzy częściami, po co kupować wóz na części i go rozbierać, jak można kupić cały wóz już rozebrany.Bajka i nawet częsci popakowane nic tylko podlepić list przewozowy i opylać jak leci
Zastanawiałem się już kiedyś jakie jest źródło pozyskiwania tych wozów. Niby są to pojazdy po testach, ale nie są to testy wewnątrz zakładowe (takie jak te, które można zobaczyć na yt gdzie pokazują jak vw czy opel testują: skoki przez nasypy etc) bo te auta mają naklejki euro na szybie. Jak dla mnie są to prawdopodobnie samochody które pozwracali klienci, może nawet podczas wybuchu tych afer ze spalinami (zdecydowana większość to diesle,
Komentarze (201)
najlepsze
@Ganwroth: Ale zauważyłeś, że wśród ofert nie ma Passata?
PS Mam 30 km do Nowej Soli
Znalazłem tą firmę od której to skupują:
https://www.callparts.de
Przykład takiego auta przed zapakowaniem do skrzyni:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/vw-passat-b8-alltrack-schlachtefest-teiletraeger-ersatzteile/404656366-223-19325
Oczywiście trzeba też pamiętać że tam nadwozia (skorupy) nie ma bo jak niby by je zmieścili (+ dodatkowo kwestia VINu nabitego na nie wchodzi w rachubę).