Może to tylko takie wrażenie, ale po jakimś czasie oglądania takich filmików wyrabia się szósty zmysł i już po samym dźwięku opon wiesz, że ktoś się nieźle #!$%@?:-/
Najciekawsze jest to, że taki delikwent nie dość, że ma skasowane auto, to musi opłacić koszta naprawy bariery oraz za akcje odholowywania i opłatę chyba za zamknięcie toru. Ktoś na tym torze robi niezłe kokosy ;)
@woytas: Jest cennik, wiesz jakie ryzyko ponosisz. Więcej taki torów aby ludzie mogli się wyszaleć a nie na drodze publicznej. Szkoda, że pewnie AC na autko nie działa na tym torze. Chociaż ludzi widzę zasłaniają tablice więc może te autka potem mają szkodę nr. 2 na drodze publicznej :)
Widać dlaczego na tym torze nie odbywają się już żadne poważne imprezy moto. Tor jest bardzo wąski + brak krawężników na wyjściach z zakrętów. Zauważcie że dużo z tych wypadków rozpoczyna się od kontaktu ze śliską trawą: nagła zmiana przyczepności jednej strony, poślizg i bariera.
Szkoda. Pooglądałbym F1 na tym torze, popatrzyłbym jak sobie radzą kierowcy którzy przyzwyczajeni są do "lotnisk" jak w Bahrajnie.
@bartez_94: Ludzie z kasą i w drogich sportowych furach też łatwiej pewnie przełykają takie wypadki. Współczuje tym gościom w civicach i golfach, bo koszta związane z usunięciem auta z toru, czyszczeniem toru i naprawianiem barier oraz opłata za przestój toru to pewnie kilkakrotnie przewyższy wartość ich samochodów.
Nie bez powodu na ten tor mówi się zielone piekło. Kurczę, chciałbym się kiedyś po nim przejechać. Jakimś małym usportowionym kondonem pokroju fiesty st ect.
@o_sile_nie_prosze_bo: Ja w sumie nie dam zakop, ale też nie wykopię, chociaż fajna kompilacja. Ta fraza w opisie, jak i inne tego typu powtarzane po tysiąckroć, są zwyczajnie niemiłosiernie #!$%@?ące.
Mark Webber powiedział "scigasz się to rozbijasz samochody ". Takie już są wyścigi. czasami chcesz poprawić czas na jakieś szykanie i niespodzianka całowanie z bandą. dużo jeżdżę w assetto Corsa - tam chociaż nie musze się martwić o odszkodowanie toru ( ͡°͜ʖ͡°)
@LDevil: nie wiem jak z AC, ale za wypadek z Twojej winy płacisz dodatkowo dość spory haracz na rzecz toru. OC w Polsce nie uwzględnia w ogóle takich sytuacji, płaciłbyś też ze swojej kieszeni. Na AC też bym nie liczył ;)
Kompilacje z Nurburgringu zawsze robią wrażenie. Imponujący jest zwłaszcza skill faceta z uderzonej w tył Hondy S2000 - mimo niesamowicie niesprzyjającej sytuacji (auto ma bardzo lekki tył, który łatwo wymyka się spod kontroli), gość opanował auto w ten sposób, że w nic już więcej nie uderzył.
@qunio: nieprawda, kiedy już wiedział że nie wyprowadzi na prosto do kierunku jazdy i wykręci bączka, dokręcił kierownicę w lewo żeby samochód szybciej się obrócił. Widać jak zwiększa się skręt kół w 1:53, a chwilę potem auto staje w miejscu - facet wiedział że dopiero wtedy może wdusić hamulec, bo gdyby zrobił to wcześniej, to jeszcze bardziej zdestabilizowałby auto.
@Sepang: To przyjrzyj się uważniej, leci w prawo, a koła skręca w lewo - czyli kontruje i to dodatku jak już auto staje w poprzek drogi i jest za późno na wyprowadzenie poślizgu. Jakby chciał żeby auto szybciej się obróciło, wykręciłby kierownicą w drugą stronę. Czysty fart, że nie obił bardziej auta, pomogła mu w tym niska prędkość, bo na pewno nie umiejętności.
Sie smiejecie... Jak #!$%@? 280km/h plus to nos sie unosi, nagle sterujac kierownica w lewo, prawo niespodziewanie nie dziala. Modlisz sie by nos opadl przed zakretem bo wchodzisz w zakret w prawo. Jest wyjscie zachamowac, ale twoje zachamowanie sprawi ze z pierwszego miejsca sadness na trzecie. Tak w tym jednym luku. Znasz maszyne swoja wiesz, ze zaraz nos opadnie. Pytanie czy opadnie przed zakretem. Doswiadczenie mowi ci ze tak, ale czasem wiatr
Komentarze (77)
najlepsze
A tu też ciekawy lotnik:
http://youtu.be/A3hZtvZHv7c?t=6m40s
Fatalny wypadek na torze Nurburgring
Szkoda. Pooglądałbym F1 na tym torze, popatrzyłbym jak sobie radzą kierowcy którzy przyzwyczajeni są do "lotnisk" jak w Bahrajnie.
Standardowe OC i AC działa na tym torze?
Komentarz usunięty przez moderatora
3/4 to lekkie stluczki.