Ale rozwiń to, bo zastosowałeś chyba skrót myślowy... Czyli bank się zorientował, że dokonano oszustwa i zgłosił numer waszego stacjonarnego na policję ?
Tak bank wie ,że dokonano oszustwa, i prawdopodobnie to on zgłosił na policję, lecz na razie nie znam wszystkich szczegółów bo toczy się postępowanie wyjaśniające.
Sorry, ale tak to opisałeś w tym wykopie, że nie można dojść o co chodzi i w jaki sposób dokonano oszustwa. Następnym razem polecam trochę dłużej zastanawiać się nad tym co napisałeś i co zamierzasz wrzucić.
Nikt na nikogo nie wziął kredytu. Tu chodzi o zaświadczenie o zarobkach. Czyli ktoś z banku w myślał, że dzwoni do firmy w celu weryfikacji, czy ten gość tam pracuje, a dzwonił w rzeczywistości do tego gościa.
Facet musiał być zdesperowany, bo takie ouszustwo łatwo wykryć, a grozi za to więzienie.
A TPSA jak zwykle się popisała, bo powinni przy tej usłudze dać przynajmniej funkcję, która informowałaby dzwoniącego że następuje przekierowanie.
W przykładowym zaświadczeniu jest napisane: "Bank zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji zawartych w niniejszym zaświadczeniu
przez kontakt telefoniczny pracownika banku z pracodawcą. " ,czyli przekierowując z domowego na komórkę ,np wspólnika oszusta, możne on bez problemu potwierdzić to ,gdy pracownik banku zadzwoni do pracodawcy nie domyślając się ,że numer jest przekierowany na oszusta.
Nie ma komunikatu ,swoja drogą nawet gdyby był to co to jest za różnica dla banku, przecież mógł to zrobić właściciel, aby móc odbierać telefony od klientów...
Komentarze (45)
najlepsze
Swoją drogą nikt nie wie o co chodzi, ale główna już jest :D
1. Oszust zadzwonil do Twojej mamy, zeby wklepala przekierowanie na jego komorke i podala swoj NIP.
2. Twoja mama to zrobila.
3.
Facet musiał być zdesperowany, bo takie ouszustwo łatwo wykryć, a grozi za to więzienie.
A TPSA jak zwykle się popisała, bo powinni przy tej usłudze dać przynajmniej funkcję, która informowałaby dzwoniącego że następuje przekierowanie.
novatekla:
Wzieli na Was kredyt?"
Na szczęście nie bo policja się tym zajęła i chyba właściciel firmy nie będzie pociągnięty do odpowiedzialności, choć różnie to bywa.
przez kontakt telefoniczny pracownika banku z pracodawcą. " ,czyli przekierowując z domowego na komórkę ,np wspólnika oszusta, możne on bez problemu potwierdzić to ,gdy pracownik banku zadzwoni do pracodawcy nie domyślając się ,że numer jest przekierowany na oszusta.