Gorzkich żali dot. restauracji No 7 w Krakowie c.d. - riposta restauracji
Jak należy reagować na krytykę ze strony klientów? Sprawą w sądzie. "W związku z falą nieuzasadnionej krytyki jaka nastąpiła po opublikowaniu wpisu zdecydowaliśmy się wystąpić na drogę prawną."
KrzLis z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 378
Komentarze (378)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
wyzywające naszych pracowników od chamów i złodziei, radzących by omijać nas "szerokim łukiem" nie zapraszamy.
Cenimy klientów świadomych, którzy wydają opinię na podstawie własnych sądów, a nie anonimowych wpisów w Internecie. Życzymy więcej samodzielności w podejmowaniu decyzji i refleksji nad własnymi działaniami. Nasze stanowisko znacie i jest ono niezmienne. Cenimy konstruktywną krytykę, nie zgadzamy się na pomówienia."
Mają tupet cebulaki....
Aż mi się skojarzyło: https://www.youtube.com/watch?v=J1mGWhLwu64
Gorzka lekcja, z której jednak debile wniosków nie wyciągnęli.
Zamiast przeprosić i zaoferować darmowy posiłek (efekt PR in plus) wola straszyć sądem.
A straszcie sobie, januszegastronomii, tor, proxy i vpny nasmarowane xD
@yassin:
Owszem. Kazda roznica w cenach miedzy cena w karcie a na rachunku na niekorzysc klienta jest oszustwem. Nie udalo sie i klient sie zorientowal? A to nazwijmy to "ludzka pomylka"... ;)
PS podpisuj sie imieniem i nazwiskiem. Tego wymagacie od klientow...