Gorzkich żali dot. restauracji No 7 w Krakowie c.d. - riposta restauracji
Jak należy reagować na krytykę ze strony klientów? Sprawą w sądzie. "W związku z falą nieuzasadnionej krytyki jaka nastąpiła po opublikowaniu wpisu zdecydowaliśmy się wystąpić na drogę prawną."
KrzLis z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 378
Komentarze (378)
najlepsze
Zakop jak poprzednie znalezisko.
Jako rozsądna osoba olałem emocjonalny wpis Weng, ale po tym jak zachowała się ta restauracja przyznając się do błędu, ale nie przepraszając i strasząc sądem całkowicie jej uwierzyłem. Sprawa jest prosta jak cep.
Jak się idzie do knajpy i się okazuje że jednak menu jest inne albo nam się nie podoba... to się albo zostaje i żre, albo wychodzi i żre gdzie indziej. Tylko niektórzy niestety mają taki problem, że gdzie by nie wyszli to... mają problem. Obserwuję to
@caa2: Jeśli zamówiłeś i opłaciłeś schabowego a przynieśli kluski z serem to już sytuacja jest trochę inna niż "menu się nie podoba". No ale bronić cebulaka musisz bo #60groszyzawpis ( ͡° ͜ʖ ͡°)