Coś przeoczyłem, czy też rzeczywiście przez te 9min nie było żadnych świateł? W ogóle to podziwiam, w większości wąskie uliczki bez świateł, pozastawiane autami z obu stron, a i tak wszyscy ogarniają jak jeździć w takich zaułkach.
@slawpe13: U nas byłoby pierdyliard, zwłaszcza parkingów. @piotras9000: Polscy kierowcy nie potrafią jeździć bez sygnalizacji. W Krakowie zrobili skrzyżowanie równorzędne i się musieli szybko wycofać.
Miałem atak jakieś samochodowej klaustrofobii. Gdyby kazali mi się przecisnąć przez te wąskie uliczki takim kolosem bez porysowania zaparkowanych samochodów to chyba zacząłbym płakać w kącie.
Łee to tylko solóweczka, jeszcze z krótkim tyłem co mu nie zamiata. Taka jazda jest na porządku dziennym ciężarówką w UK. Poza tym skoro się zmieścił to znaczy, że było dużo miejsca. Czasem miałem takie sytuacje, że przeciskając się tak między osobówkami, musiałem wychodzić składać im lusterka i przechodziłem na milimetry. Albo bywało, że tak postawili, że się nie dało przecisnąć i trzeba było cofać z naczepą i to bez kamerki jak
@James_Earl_Cash: dokładnie tak jak mówisz. RIGID'em to nie problem sie tamtędy przeciskać. W Londynie wiekszosc delivery jest wykonywana krótkimi ciężarówkami. Kierowcy znają drogi i dopóki nie wjadą pod zakaz to żadna droga im nie straszna. Zestawem jest już dużo trudniej. Nie raz widziałem pourywane lusterka albo wgniecenia na osobówkach stojących przy ulicy niepoprawnie zaparkowanych.
@James_Earl_Cash: @23itrzy3: Warto wspomnieć o tym, że lepiej jest mieć C+E niż samo C. Oczywiście i na samo C też jest praca, ale to głównie na delivery do sklepów. W mojej firmie są chyba z 2-3 małe a reszta to ciągniki. W obecnej chwili jest dużo pracy na HGV class 1 (czyli nasze C+E), ze względu wprowadzenia obowiazku CPC (kwalifikacja wstępna) od września 2014 także dla starych kierowców. Większość z
@Pepegus: Jeśli chodzi o londyn to napisz w tej kolejności: rowerzyści,skutery, ludzie z 3 świata którzy przesiedli się do samochodów a na końcu motocykliści.Ci którzy jeżdżą na codzień po londynie motocyklem mają sporo skilla i calkiem nieźle czytają droge.
@black_pearl: Jeżeli widzisz za kierownicą gościa w białych szmatach sprzed 2000 lat i brodzie dłuższej niż 5 cm to wiedz, że twoje bezpieczeństwo jest zagrożone.
Komentarze (93)
najlepsze
@piotras9000: Polscy kierowcy nie potrafią jeździć bez sygnalizacji. W Krakowie zrobili skrzyżowanie równorzędne i się musieli szybko wycofać.
32 tony? Z tego co widzę to jakaś mała solówka, a i tak pewnie nie jechał w pełni załadowany.
W Londynie wiekszosc delivery jest wykonywana krótkimi ciężarówkami. Kierowcy znają drogi i dopóki nie wjadą pod zakaz to żadna droga im nie straszna.
Zestawem jest już dużo trudniej. Nie raz widziałem pourywane lusterka albo wgniecenia na osobówkach stojących przy ulicy niepoprawnie zaparkowanych.
@23itrzy3:
Warto wspomnieć o tym, że lepiej jest mieć C+E niż samo C. Oczywiście i na samo C też jest praca, ale to głównie na delivery do sklepów. W mojej firmie są chyba z 2-3 małe a reszta to ciągniki.
W obecnej chwili jest dużo pracy na HGV class 1 (czyli nasze C+E), ze względu wprowadzenia obowiazku CPC (kwalifikacja wstępna) od września 2014 także dla starych kierowców. Większość z
ONI JEŻDŻĄ PO ZŁEJ STRONIE JEZDNI!!!oneoneone
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡º ͜ʖ͡º)