Najpierw opisałam sprawę na mirko, jednak @
wtf2009 zasugerował nagłośnienie tego, za pomocą strony głównej. Może faktycznie warto to nagłośnić, bo ten problem dotyczy w sumie nie tylko #
mbank, ale też np #
play, który do mnie notorycznie wydzwania, mimo ciągłych prośb, by mnie wpisali na jakąś antylistę. Ale ich nie czepiam się zbytnio, bo przynajmniej wszystkie sprawy mogę załatwić w stacjonarnej placówce Play. W przeciwieństwie do mBanku.
Jestem osobą głuchą, czyli mam głęboki niedosłuch, którego skutkiem jest niemożność odbierania mowy na drodze słuchowej. Czyli rozmowy przez telefon odpadają, jednak można ze mną dogadać się osobiście, gdyż czytam z ust. Z takim założeniem wybrałam się dziś do stacjonarnej placówki mBanku celem wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, którą zawarłam jakiś czas temu. Z automatu wyjaśniono mi, że można to zrobić tylko za pomocą mLinii, czyli ich infolinii. Próbuję wyjaśnić miłej kobiecie, że u mnie jest to niemożliwe, zostawiono mnie na kilka minut, gdyż musiała widocznie skonsultować z kimś wyżej. Wróciła i w odpowiedzi powiedziano mi, że nie mogą mi pomóc. I tyle w temacie. Poczułam się jak niepełnosprawny człowiek, mimo, że tak siebie nie określam.
Mam też pytanie do Wykopowiczów: co jeszcze mogę zrobić, by uniknąć takich sytuacji w przyszłości? Z pozoru błaha sprawa urasta do rangi problemu i próby przeskoczenia biurokracji. I wyjaśnijcie mi też jeszcze jedno, bo nie ogarniam: czy osobiste stawienie się w ich placówce pełnej kamer i ochrony wraz z wszystkimi niezbędnymi dowodami tożsamości jest gorszym sposobem weryfikacji niż rozmowa telefoniczna?
A na koniec zwracam się do @
mBank: czy planujecie zmienić te procedury? Zgłaszałam to już jakiś czas temu, jednak teraz miarka się przebrała i myślę, że ten problem dotyczy nie tylko mnie. Zatem apeluję o reakcję w tej sprawie i wdrożenie nowych rozwiązań, którymi tak ostatnio się chwalicie.
Komentarze (219)
najlepsze
@joookub: Pewnie zaproszą na priv. To taka niemożebnie przemyślna taktyka PR.
@joookub: może to bot, który w ten sposób odpowiada na każde znalezisko z tagiem #mbank? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Lurriel: W naszym kraju dostajesz zniżkę na abonament radiowy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do zasady, wszystko powinieneś móc załatwić pisemnie, najlepiej wysyłając list polecony pod ich adres, ale to trwa.
@exploti: trochę tym mnie zaskoczyłeś. Jest powiązanie między pisaniem, a słyszeniem? Zwracam uwagę, że dzisiaj przeglądarki, czy edytory tekstu zaznaczają błędy ortograficzne.
@Maoryska też nie słyszy od urodzenia, ale wytrwała rehabilitacja i dużo czytania zrobiły swoje i mówi po polsku biegle :) choć często w rozmowie na żywo zapomina dodać "się" do czasowników np. mówi "przewróciłam" zamiast "przewróciłam się". Co swoją drogą jest urocze :)
Juz nie pamietam czy to z pekao czy z play ale dzwonia do mnie a gdy odbiore leci sobie muzyczka...
Ja rozumiem, ze system wybiera numer i dopiero po odebraniu laczy z konsultantem ale #!$%@?, to oni dzwonia do mnie i jeszcze chca zebym czelal! Dzwonia czesto ale rozlaczam od razu gdy slysze muzyczke.
@Funky666: Zapomniałem Cię przedtem zawołać. Może przydać Ci się Blacklist Plus z Google Play.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Zakładam, że mbank - jak każda korporacja - stoi na głowie. Najważniejsi są marketingowcy oraz menedżerowie produktu. Chodzą w glorii i chwale (marketingowcy nieodłącznie z produktami appla), urządzają spotkania w "wieży z kości słoniowej", gdzie decydują o tym co, jak i kiedy. Nie mając za bardzo pojęcia o tym co "na dole" - czego chcą klienci, jakie mają problemy itp. itd. Zresztą nie
@Maoryska: Wychodzi na to, że lepiej podstawić znajomą, która zadzwoni i