@owsikalfred: Proszę bardzo:) Zima. Do przydrożnego baru wchodzi kierowca tira. Siada przy barze i mówi: - Poproszę setkę. Tfu! (spluwa na podłogę) #!$%@? matiz.... Barman się zdziwił, ale nalał mu setkę. Facet wychylił duszkiem i mówi: -Barman, jeszcze seteczkę. Tfu! #!$%@? matiz... Barman zdziwiony nalał setkę. Facet wychylił i mówi: - Jeszcze jedna setka. Tfu! #!$%@? matiz... Barman mu nalewa i pyta: -Ok, niech pan zamawia co pan chce, ale czemu
Te nowe generacje ciezarowek to juz jakos wygaldaja. Bo te pierwsze ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/Ford_F-150_XL_regular_cab.jpg ) to dramat. A teraz juz maja mase swietnych patentow ulatwiacych prace czy umilajacych jazde. Do tego naped 4x4, hak z uciagiem, automat. Miejsca w kabinie wiecej jak w europejskiej osobowce + paka. O takim drobiazgu jak bezpieczenstwo czy przedluzanie #!$%@? nie wspomne. (⌐͡■͜ʖ͡■)
@anonim1133: Seryjny truck tak moze stac. W Patrolu (wyprawowym) mam specjalnie mocniejsze sprzezyy z tylu wtsawione, bo jak go zaladuje odpowiednio to by sie dupa wlekla po ziemi.
Hmmm w sumie ja wyciągałem tira z zaspy UAZem więc dla takiego forda żaden wyczyn :P Raz też chłopaki z braku innej możliwości scholowali cieżarówkę z Warszawy do Łodzi za pomoća BMW E39...to dopiero był widok :)
Znajomi w dawnych czasach ursusa C360 na lawecie polonezem 500km przewieźli, mi osobiście załadowanego busa ( całość jakieś 4 tony ) kolega golfem IV ciągnął i dało rade.
Dojeżdżam na mecze piłki nożnej wspólnie z kolegą, który pracuje w Fordzie (co tydzień ma inny nowy samochód do "testów") i jak on sam wspomina Ford F series to oczko w głowie firmy. Do wielu amerykańskich samochodów można się przyczepić, że badziew, że tania jakość, że się często psują, ale akurat do tej serii się przykładają.
Mój brat ma F350 i jest taką krową, ze na parkingach nie mieści się na długość.
@1984hawk: Właśnie to mnie w tym całym filmiku ciekawiło. Gdzie te wszystkie systemy zapobiegające poślizgowi? Ford pół biedy, ale tir Volvo? Co ciekawe, dużo osób tak jeździ - gaz w podłogę i czeka.
@michal-witkowski: Daje sobie #!$%@? uciac, ze to odbicia z okien domow/samochodow kierunek slonca sie zgadza i na takie to odbicia wlasnie wyglada, doswietlanie planow filmowych odbywa sie zupelnei innym (rozproszonym) swiatlem. Swoja droga, doswietlac w pelnym sloncu?
Gdybym był pijarowcem forda to od razu zrobiłbym z tego reklame i adhoc puścił w telewizji. Materiał dobrej jakości, tylko jakiś prosty montaż dograć scenę i wszystko :)
@slqpl: bo...? Po pierwsze: nie wiem czy w tych , ale w fordach heavy duty skrzynki sa zabezpieczone dodatkowo Ten gosc bez pomyslu to robil. But w podloge i tyle - typowy amerykanin Tak naprawde do wyciagniecia tira moglo brakowac "kilku niutonow" tylko. Mojego patrola na przyklad jedna osoba podepchnela pod gorke calkiem sporo. Bo ledwo jechal na glinie.
@anonim1133: Wjezdzalismy na polonine i byla taka gliniana droga. Jak bylo sucho to ok, ale jak popadalo to auto ledwo jechalo albo wrecz stawalo. Pasazerowie wyszli i wystarczylo sie doslownie oprzec o niego i jechal. Zapiac sie niespecjalnie bylo do czego. Bo tylko plot byl grodzacy astwisko, ale by ie utrzymal auta taki slupek
@wykoptemp3: Ten Ford to też wół roboczy także podejrzewam, że długo by potrafił :P Tym bardziej, że to jest full size pick up (czyli dużo większy niż te europejskie :) )
@niematakiegologinu: Dla Ciebie nic fajnego, w EU kupują pick upy dla szpanu. U Hamburgerów są to typowe woły robocze wykorzystywane w celu w jakim zostały stworzone ;) Tobie się to nie musi podobać. + powód zakopania "spam" też pozostawia wiele do życzenia ;)
Komentarze (118)
najlepsze
Zima. Do przydrożnego baru wchodzi kierowca tira. Siada przy barze i mówi:
- Poproszę setkę. Tfu! (spluwa na podłogę) #!$%@? matiz....
Barman się zdziwił, ale nalał mu setkę. Facet wychylił duszkiem i mówi:
-Barman, jeszcze seteczkę. Tfu! #!$%@? matiz...
Barman zdziwiony nalał setkę. Facet wychylił i mówi:
- Jeszcze jedna setka. Tfu! #!$%@? matiz...
Barman mu nalewa i pyta:
-Ok, niech pan zamawia co pan chce, ale czemu
Bo te pierwsze ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/Ford_F-150_XL_regular_cab.jpg ) to dramat.
A teraz juz maja mase swietnych patentow ulatwiacych prace czy umilajacych jazde. Do tego naped 4x4, hak z uciagiem, automat. Miejsca w kabinie wiecej jak w europejskiej osobowce + paka.
O takim drobiazgu jak bezpieczenstwo czy przedluzanie #!$%@? nie wspomne. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Moja fota RAM (ten maly, bo 1500)
(。◕‿‿◕。)
Ostatecznie cos z japonii na ich rynek: titana albo tundre.
http://liftedchevy.com/wp-content/uploads/2012/08/IMG_12423.jpg
Suburban, Tahoe , Yukon (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Do wyboru do koloru
VS
JAPAN: https://www.youtube.com/watch?v=qcUxjduFpH8
(ʘ‿ʘ)
Biere Subarynę.
Raz też chłopaki z braku innej możliwości scholowali cieżarówkę z Warszawy do Łodzi za pomoća BMW E39...to dopiero był widok :)
Mój brat ma F350 i jest taką krową, ze na parkingach nie mieści się na długość.
@Aniol_Straz: czasem masz dwa wyjścia, albo wyjść i podsypać koła, wejść i sprawdzić czy jedzie albo gaz w podłogę i poczekać chwilę :)
Po pierwsze: nie wiem czy w tych , ale w fordach heavy duty skrzynki sa zabezpieczone dodatkowo
Ten gosc bez pomyslu to robil. But w podloge i tyle - typowy amerykanin
Tak naprawde do wyciagniecia tira moglo brakowac "kilku niutonow" tylko. Mojego patrola na przyklad jedna osoba podepchnela pod gorke calkiem sporo. Bo ledwo jechal na glinie.
Zapiac sie niespecjalnie bylo do czego. Bo tylko plot byl grodzacy astwisko, ale by ie utrzymal auta taki slupek
Ciekawi mnie tylko, po ilu kilometrach takiego holowania ten Ford by się mechanicznie złożył...?