@wlck: Moduł mocy, czyli silnik + osprzęt (turbo, chłodzenie, smarowanie, rozruch itp), reduktory, pompy, skrzynie biegów - cały ten ambaras po to aby niemal błyskawicznie, bez szukania przyczyny awarii wymienić taki moduł w rejonie walk, po czym uszkodzony moduł wraca do naprawy do warsztatów i tam analizują i usuwają usterkę. Dzięki opakowaniu całości napędu w jednym bloku wymiana modułu trwa wielokrotnie krócej niż naprawa układów klasycznych, na stałe zamontowanych w
Patrzę, że średnio raz na tydzień pojawia się na głównej jakiś silnik: a to jakiś od czołgu, a to od samolotu, a to minireplika sprzed wojny. Nie żebym coś miał, sam lubię posłuchać tych dźwięków :D
Komentarze (87)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_IsqZ5weGaRIX19esKimyTO8jMfnV3lWP.jpg
Pobierz