Na filmie widać, że wchodząc w zakręt, nasz Mirosław skręca kierownicę w prawo (na prawym zakręcie), jadąc z dużą prędkością. Jest to podstawowy błąd często prowadzący do takich sytuacji. W tym przypadku, powinien zastosowac tzw countersteering i dodac gazu bardziej składając motocykl w zakręcie. Przykładowy film http://youtu.be/4PbmXxwKbmA
@pedzel1983: drogi nieMirosławie, przeciwskręt wykonujesz zawsze przy większej prędkości, nawet gdy o tym nie wiesz. Tutaj błąd polegał na złej ocenie zakrętu. Zakręt był zacieśniający się, a on przyciął na samym jego początku, stąd wynikowo poszedł z prostej.
@pedzel1983: @kostekw: Przecież widać, że wyraźnie kierownice miał skręconą w prawo, dlatego pojechał prosto, nie wiem Kostek czego się tam doszukujesz, prędkość jest tutaj na prawdę mało ważna.
@woodlot: @scout667: wyraźnie widać, że na zakręcie w prawo przekręcił kierownicę w prawo, dlatego pojechał prosto. Nie wiem dlaczego wykopki minusują, chyba sami tego nie ogarniają.
Komentarze (97)
najlepsze
Z pomocą szczescia, ze nic z naprzeciwka nie jechało :)